חיים בזבל: פינוי האשפה בפתח תקווה גורם לפקקי תנועה בלתי נסבלים

תלונות רבות של תושבי מרכז העיר והשכונות הסמוכות לה על פקקי תנועה בשעות הבוקר בעקבות פינוי האשפה דווקא בשעות הלחץ של הבוקר. ומה אומרים בעיריית פ"ת?

אל מערכת ‘פתח תקוואי’ הגיעו בתקופה האחרונה תלונות רבות של תושבי העיר ממורמרים ומתוסכלים בעקבות פקקי התנועה במרכז העיר הנגרמים מפינוי האשפה בשעות הבוקר בלחוצות.

“בשעות הבוקר כולם ממהרים לתפילה, לפיזור הילדים במוסדות הלימוד ולעבודה והעומס בכבישים גם ככה מצוי אבל אני לא מבין מדוע משאיות האשפה מפנות את הזבל בדיוק בשעות הללו, למה אי אפשר לפנות מאוחר יותר הפקקים הללו בלתי נסבלים” כותב לנו רוני, תושב מרכז העיר.

רחלי, תושבת מרכז אומרת “כל בוקר אנחנו ההורים סובלים מפקקי ענק , תקועים מאחורי משאיות אשפה סמוך לבתי הספר ולגני הילדים, מרכז העיר סגור מכל כיוון גם ככה יש צפיפות גדולה בכבישי העיר. כתושבת העיר שמשלמת ארנונה אני מצפה מהעירייה לתת מענה לנושא” .

בעבר מערכת ‘פתח תקוואי’ פנתה לעירייה בעקבות תלונות התושבים על פינוי האשפה בסמוך לבית הספר בית יעקב בעיר. וזו הבטיחה לטפל בנושא.

תלונות: פינוי אשפה בשעות הבוקר גורם לפקקי תנועה כבדים ליד בתי ספר

תמונות שהגיעו אמש (א’) אל המייל האדום של מערכת “פתח תקוואי”

פינוי אשפה פ"ת פינוי זבל <a href=פתח תקווה" width="1280" height="720" /> %d7%a4%d7%97%d7%99-%d7%90%d7%a4%d7%a9%d7%94-%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94 פקק בגלל זבל בעיר פתח תקווה
מעיריית פתח תקווה נמסר למערכת ‘פתח תקוואי’ בתגובה: פינוי האשפה מתבצע ברובו בשעות מוקדמות על מנת להימנע ככל שניתן מכניסה לשעות בהן יש עומסי תנועה ברחובות. בנוסף, יש לציין כי רוב ימי השנה הינם ימים חמים בהם האשפה מגיעה לשלב תסיסה וריקבון מהיר, כך שככל שהאשפה תפונה מוקדם יותר כך תתאפשר זרימת תנועה יעילה יותר, ויימנע מהתושבים מטרד תברואתי.

נתקלתם במחדל עירוני? שלחו עכשיו לאימייל לפניות הציבור של מערכת ‘פתח תקוואי’ ואנו נטפל בפנייתכם

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
איציק
7 years ago

למה לא כתוב שהכתבה ממומנת על ידי ….

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x