ח"כ בני גנץ - צילום: אייל נבו

ח”כ בני גנץ רכש מנוי למשחקי הפועל פתח תקווה והצטרף לעמותת האוהדים

שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר הוא החבר ה-1,148 בעמותת הכחולה, שהיא הבעלים של המועדון. "גאה להיות חלק ומחכה כבר להגיע ולעודד מקרוב את הקבוצה", אמר גנץ

חבר הכנסת בני גנץ, יו”ר מפלגת המחנה הממלכתי, הוא המצטרף ה-1,148 לעמותת הכחולה, הבעלים של הפועל פתח-תקוה. שר הביטחון והרמטכ”ל לשעבר, שידוע באהדתו לקבוצה מאם המושבות ואף ביקר במספר משחקים של הקבוצה בשנים האחרונות, הצטרף לעמותת האוהדים במסלול הכולל מנוי למשחקי הקבוצה לעונת המשחקים הנוכחית, בה מנסה הקבוצה לשוב לליגת העל לאחר שמונה שנים בליגת המשנה.

“הפכתי לאוהד של הפועל פתח-תקוה בזכות הבן הצעיר שלי נועם, שגם הוא הלך אחר הקבוצה בעקבות דודיו”, אמר בני גנץ. “אני מודה שבמשך שנים ארוכות לא היה לי זמן לבוא למשחקים, אבל עכשיו החלטתי שזו ההזדמנות להכניס קצת כדורגל לחיים ורכשתי מנוי למשחקים. אני שמח שעשיתי את זה ובמיוחד כשמדובר בקבוצה שאוהדיה מחזיקים בה, כי בסוף האוהדים הם הלב ואני גאה להיות חלק ומחכה כבר להגיע ולעודד מקרוב. יאללה הפועל”.

עמותת הכחולה מורכבת מאוהדי הפועל פתח-תקוה, אשר החליטו לקחת אחריות על מצב המועדון, שנודע בעבר המפואר שלו כולל שיא של חמש אליפויות ברציפות שטרם נשבר. הקיץ רשמה העמותה גיוס שיא מהאוהדים, עם סכום של כשני מיליון שקלים, סכום זהה לתמיכה של היזם ואיש העסקים אדם נוימן, אשר משקיע בקבוצה זו השנה השנייה.

כעת נמצאת הקבוצה לאחר רצף של ארבעה ניצחונות רצופים בליגה הלאומית ובמקום הרביעי בטבלה, מרחק נקודה בלבד מהמקום הראשון. מחר (רביעי) תנסה הקבוצה להפעיל בפעם הראשונה מזה 18 שנים לשלב רבע גמר גביע המדינה, כשתתארח אצל מכבי בני ריינה מליגת העל באצטדיון גרין בנוף הגליל.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x