ח”כ מיכאל מלכיאלי מש”ס ערך סיור מקיף בעיר פתח תקווה

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי קיים היום( ד') סיור מקיף בעיר פ"ת יחד עם יו"ר ש"ס בעיר מ"מ רה"ע אוריאל בוסו, מועמד ש"ס לכנסת. במהלך הסיור נפגש מלכיאלי עם ראש העיר, רמי גרינברג 

הסיור נפתח בלשכתו של מ”מ ראש העיר אוריאל בוסו, בה השתתפו חברי מועצת העיר אשר שוקר ומשה צאלח, כמו כן השתתף הרב יוסף בוסו מנכ”ל רשת ‘מעיין החינוך התורני’ פ”ת.

במהלכה של הפגישה נדונו נושאי וצרכי הליבה של כלל הציבור החרדי בעיר, בהמשך קיבל חבר הכנסת מלכיאלי סקירת עומק על התפתחותו בעיר של הציבור החרדי בכלל והספרדי בפרט. בהמשך הסיור, עלו מלכיאלי ומועמד ש”ס לכנסת אוריאל בוסו להתברך אצל רבני העיר ובראשם הגאון הגדול רבי אברהם חפוטא, והגאונים רבי רפאל זר ראש מוסדות ‘קורבינו לעבודתיך’, הגאון רבי מאיר אלול רב שכונת ‘חזון עובדיה’ והגאון רבי ששון כהן רב שכונת כפר אברהם בעיר.

בהמשך התקיימה פגישה משותפת יחד עם ראש העיר רמי גרינברג בה שיתף ראש העיר על התפתחותו של הציבור החרדי בעיר, כאשר מ”מ ראש העיר אוריאל בוסו מופקד על ההתפתחות המבורכת בשלל נושאים, בסיום הפגישה העניק ראש העיר רמי גרינברג תבליט הוקרה לח”כ מלכיאלי למזכרת מביקורו בעיר.

את הסיור חתמו הנציגים בפגישת עבודה והתרשמות ב’מרכז מפתח’ בניהולו של עידן גרסון, והמנכ”ל הארצי מר מתי פריימן, שם קיבלו הסברים ואף צפו במצגת החל משלב אבחון המועמדים ועד לקליטתם בשלל עבודות נבחרות אשר מאפשרות פרנסה בכבוד תוך שמירה על ערכי ואורחות החיים שלהם.


בסיכום הסיור אמר חה”כ מלכיאלי: “פתח תקווה ללא ספק מקום שהציבור החרדי מרגיש בו בבית ובפגישה עם ראש העיר הבנתי כי הציבור החרדי גם רצוי בעיר, אין ספק כי תנועת ש”ס בעיר בראשותו של ידידי הרב אוריאל בוסו מיקמה את עצמה במקום חשוב ומשפיע על כלל הציבור בעיר ובוודאי על הציבור החרדי, מוסדות החינוך בניהולו של ידידי הרב יוסף בוסו מתנהלים ברמה גבוהה ומספקות מענה מקיף ונרחב לכלל הציבור בעיר”

אוריאל בוסו מ”מ רה”ע ומועמד ש”ס לכנסת סיכם את הסיור:”אין ספק כי החיבור של תנועת ש”ס הארצית לנציגות המקומית בערים השונות – יוצר חיבור אמיתי אשר מאפשר שיתוף פעולה למען כלל התושבים, ואין ספק כי תנועת ש”ס מובילה בתחום חיבור הנציגים לשטח, לאורך השנה כולה”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x