חלק מקהילת יוצאי אתיופיה תתמוך בראש העיר המכהן איציק ברוורמן

למעלה מ 200 בני קהילת יוצאי אתיופיה הגיעו לכינוס ברחוב יבנה 26 בעיר, בהשתתפות ראש העיר איציק ברוורמן ומ"מ רה"ע אוריאל בוסו, בתום הערב הכריזו על תמיכה בראש העיר המכהן. יחד עם זאת חשוב לציין כי לא כל הקהילה האתיופית בעיר מאוחדת

את הכינוס אירגן והנחה פעיל הקהילה סלומון קבדה, והשתתף בו גם רב הקהילה הרב עדיאל אליו. במהלך הכינוס, פנו משתתפיו אל ראש העיר ברוורמן בשאלות הנוגעות לקהילתם ולנעשה בעיר, כשחלק מהשאלות הופנו בשפה האמהרית ואותם תירגם פעיל הקהילה מר סלומון קבדה.

בסופו של הכינוס, הוחלט בעצה אחת של מנהיגי הקהילה, להכריז על תמיכתה בראש העיר המכהן איציק ברוורמן לראשות העיר בבחירות הקרובות, ואת תמיכתם ברשימת ש”ס למועצת העיר.

מר סלומון קבדה, פעיל הקהילה אומר: הקהילה שלנו גדולה מאוד וחשובה בעיר. השתתפו בכינוס למעןה מ 200 אנשים, והיו אמורים להשתתף עוד אנשים רבים מבני העדה, אך נבצר מהם בשל לוויה שהתקיימה מחוץ לעיר. אנחנו מעריכים ומוקירים תודה לראש העיר איציק ברוורמן ולמ”מ מקומו אוריאל בוסו, על עזרתם הרבה לעדה בכל פניה ובכל זמן. ולכן החלטנו להכריז על תמיכה חד משמעית בראש העיר ברוורמן וברשימת ש”ס כדי להביע את הכרת התודה שלנו”

חשוב לציין כי לא כל קהילת יוצאי אתיופיה בפתח תקווה מאוחדת, ויש כמה וכמה קבוצות כך שאין משמעת הצבעה ביום הבוחר. אין גוף אחד שמאגד את כל יוצאי אתיופיה בעיר. לפני כשנה דיווחנו כאן באתר ‘פתח תקוואי’ על כוונה של חלק מיוצאי אתיופיה בעיר לרוץ ברשימה עצמאית למועצת העיר כך שעדיין לא נאמרה המילה האחרונה בקרב כלל יוצאי אתיופיה בעיר.

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x