מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

חנויות אופניים בפתח תקווה – איפה קונים אופניים חשמליות בפתח תקווה?

צילום: יח"צ

ההתפתחות של פתח תקווה היא עובדה מוגמרת. לאחרונה פורסם על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפתח תקווה, ביחד עם רחובות, רשמה את הצמיחה הדמוגרפית הגדולה ביותר בערי ישראל, עם גידול של 25% במספר התושבים.

המגמה באה לידי ביטוי גם בתאוצה (תרתי משמע) מבחינת מספר הרוכבים החשמליים. שבילי אופניים ייעודיים נסללים בעקביות, הציבור מצביע בפדלים, וחנויות אופניים חשמליים בפתח תקווה נפתחות בקצב מסחרר.

כל מי שיבקר בשעות הבוקר והצהרים המאוחרות בציר אם המושבות, המחבר בין פתח תקווה לרמת גן, לא יוכל שלא להתרשם מאין ספור אופניים חשמליות אשר מתניידות על שני השבילים הייעודיים של נתיב התחבורה המרכזי הזה. רבים מהרוכבים מגיעים מהשכונות החדשות של העיר (נווה גן ואם המושבות), ועושים דרכם למתחמי המשרדים בקריית אריה וקריית מטלון, כאשר חלקם ממשיכים הלאה לרמת גן, רמת החייל, מרכז תל אביב ועוד. כך הדברים נכונים לגבי שאר השכונות המתפתחות של העיר, המרושתות היטב עם שבילי אופניים חדישים.

נכון להיום יש בפתח תקווה למעלה מ-40 ק”מ סלולים של שבילי אופניים. חלקם מתפתלים במרחב העירוני וחלקם במעטפת בשטחים הפתוחים. בין השבילים המפורסמים ניתן לציין את שביל האופניים בציר אם המושבות, שביל באורך של כ-2.5 ק”מ וחצי משכונת עמישב, שביל אופניים בין רבניצקי לרב חופתא ושביל אופניים שנסלל בסמוך לבית הספר “עוזי חיטמן” ואמור להגיע בסופו של דבר עד לפארק נווה גן ובהמשך לפארק הגדול (בואך הקניון).

אופניים חשמליים בפתח תקווה קונים ליד הבית

מציאת אופניים חשמליים בפתח תקווה איננה אתגר מורכב. יותר ויותר חנויות אופניים בפתח תקווה מציעות דגמים חשמליים, ולצידן פועלות חנויות ייעודיות שמתמקדות באופן ספציפי בכלי רכב ממנועים וקלים.

אחד הפרמטרים החשובים לגבי רכישת אופניים חשמליות בפתח תקווה, כמו בכל מקום אחר, הוא הקרבה והזמינות של החנות. אופניים חשמליים דורשות תחזוקה שוטפת, לא רק ברמה של פנצ’רים ותקרים. הרוכב החשמלי מגיע תדיר לחנות לשורה ארוכה של טיפולים כדוגמת:

  • חיזוק בלמים ו/או החלפת רפידות.
  • תיקון רגלית נשיאה.
  • רכישת קסדות וציוד רכיבה.
  • תיקונים טכניים.
  • טיפול בתקלות חשמל ואלקטרוניקה.
  • החלפת פדלים שבורים.
  • חיזוק כידון רופף.
  • שבר בצג.

נהוג לבצע את התיקונים בחנות ממנה נקנו האופניים. ראשית, במקרים רבים, מדובר בחלק בלתי נפרד מהשירות. כך, לדוגמה, חיזוק בלמים בחנות בה קניתם לא אמור להיות כרוך בעלות כספית, ככל שאין צורך בהחלפת רפידות. יתרה מזו, לא כל חנות אופניים בפתח תקווה מתמחה בכל הדגמים, וישנו יתרון בקבלת שירות במקום אחד וקבוע. ההמלצה היא פשוטה. אם אתם גרים בפתח תקווה, חפשו חנות אופניים בפתח תקווה.

חנויות בכל שכונה

פתח תקווה התברכה במספר רב של חנויות אופניים חשמליים. ישנן חנויות שכונתיות (כמו חנויות אופניים חשמליים באם המושבות או חנויות אופניים במרכז פתח תקווה), וישנן חנויות המשמשות כנציגות של רשתות ויבואנים. קראו מראש על מדריכים המסבירים איך קונים אופניים חשמליים, מצאו את החנות שלכם, בחרו את הדגם המתאים, וצאו לרכיבה. עשו זאת בבטיחות, הקפידו לרכב בשבילים מסודרים, צייתו לחוקי התנועה וחבשו קסדה בראש טוב.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x