חנוכת בית המתנדב וקביעת מזוזה בסניף מתנדבי ידידים בפתח תקווה

אמש (שני) התקיים ערב מיוחד ומרגש של חנוכת בית המתנדב החדש של מתנדבי ידידים בסניף פתח תקווה. בתחילת הערב נערך טקס קביעת מזוזה לבית המתנדב והשתתפו בו אורחים חשובים רבים, מנהלי ארגון ידידים וסניף פ"ת ועשרות מתנדבי הסניף.

המעמד המרגש התקיים בנוכחות: ראש העיר, מר רמי גרינברג; הרב ציון כהן, רבה של העיר אור יהודה; ישראל אלמסי, מנכ”ל ידידים; לייזי שטרן, סמנכ”ל ידידים; דניאל הלוי, מנהל מחוז מרכז; הרב שמריה אבא שאול, מנהל סניף פתח תקווה; סגנו, גדעון הובר; דוד דרשן, מנהל צוות הדר גנים; וכן הרב ירון בן דוד, מנהל סניף גב המושבה ורבה של בארות יצחק.

ראש העיר כובד לגזור את הסרט החגיגי יחד עם הרב שמריה אבא שאול, ולאחר מכן אמר לנוכחים: “אנחנו הראשונים בארץ שמקימים בעיר אזור תעשייה של התנדבות. במשך השנים גורמים לא רצויים שלטו כאן באזור, אבל החלטנו בעירייה להפוך את המקום לאבן שואבת של עשייה וחסד, על ידי נתינת מקום לארגוני התנדבות של העיריה ולכלל ארגוני עזר וסיוע לתושבים והאזרחים. ארגון ידידים בלט אצלנו כארגון מדהים שמשלב בין אוכלוסיות ועוזר לתושבי העיר במשך כל שעות היממה. אני אמשיך לעמוד איתן לצידכם בכל דבר ועניין, אנשי החסד היקרים. תודה רבה לכם”.

הרב ציון כהן, רבה של העיר אור יהודה, נשא דברי ברכה: “עם סיומו של יום ירושלים, עיר שחוברה לה יחדיו, אני רואה שגם כאן בעיר פתח תקווה הכול מתחבר. דתיים, חילונים וחרדים, מכל קצוות הקשת הישראלית, שכל רצונם נתון לעזרה לאחר. גם לי עזרו לא פעם ולא פעמיים עם הרכב ואני מעריך את זה מאוד”.

ישראל אלמסי, מנכ”ל ידידים: “כל פעם שיש פתיחה חדשה של בית מתנדב בסניף נוסף בארץ, אני מרגיש שנולד לי ילד חדש. מגיע לכם המתנדבים את הטוב הזה, התברכתם כאן במנהלי סניף שדואגים לכם מהחל ועד כלה”. בסיום הדברים בירך אלמסי ‘ברכת הגומל’ על הנס שנעשה לו יממה קודם לכן כשניצל הוא ומשפחתו מתאונת דרכים ויצא בחבלות קלות בלבד. “התרגשתי לברך את הברכה ליד אנשי חסד כאלה”, סיכם אלמסי.

הרב שמריה אבא שאול: “כארבע שנים אנו מנסים לקבל מקום לבית המתנדב, מקום שישמש אותנו להדרכות, לאחסון ציוד למתנדבים, פינה חמה בעיר למתנדבים המסורים ועוד. מיד עם בחירתו של ראש העיר נפגשנו איתו והוא אמר לנו, אני אעשה הכול בשבילכם. והנה ב”ה אנחנו כאן לברך על המוגמר. אנו מודים לך ראש העיר ולשאר אנשי העירייה. אנו נפתח את בית המתנדב לשימוש המתנדבים בשעות קבועות, ובעזרת ה’ נחזיר את השיעור השבועי כמו שהיה לפני שהגיע נגיף הקורונה. בהזדמנות זו נאמר תודה מיוחדת לכל מתנדב ומתנדבת ממאות מתנדבי הסניף על פעילות מבורכת ומסורה. כל הכבוד לכם”.

לקראת סוף הערב חילק גדעון הובר, סג”מ הסניף, תעודות הוקרה למתנדבים שטרחו ועמלו רבות בשיפוץ בית המתנדב והפכו את המקום לראוי לשימוש. בארגון ידידים מודים למר ראש העיר ולאנשיו, וכן למנהלי סניף פתח תקווה, ומאחלים בהצלחה רבה למאות מתנדבי סניף פתח תקווה.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x