השקת האתר מסמלת ציון דרך נוסף ומשמעותי בהתרחבות המתמידה של זארה, הן בחנויות הפיזיות והן במודל המקוון בשווקים בהן אינדיטקס פועלת.
אתר www.zara.com/il החדש יציע לרוכשים אונליין בישראל מגוון מלא של קולקציית הנשים, הגברים והילדים הזמינות ב-25 חנויות זארה בישראל, וקולקציית אביב-קיץ 2019 תהיה הראשונה שתוצע באתר.
באמצעות המודל המשולב , לקוחות האונליין יוכלו לקבל פריטים שרכשו ישירות לבתיהם או לאסוף מסניפים נבחרים בארץ. זמני האספקה למשלוח 3-6 ימי עסקים.
לקוחות זארה בישראל יוכלו להשתמש באותם ערוצי שירות הלקוחות הקיימים כיום: שירות לקוחות טלפוני, כתובת מייל ייעודית, ולשירותים יתווסף צ׳אט און ליין המיועד למענה לכל פנייה.
כמו כן, לקוחות יכולים לתקשר עם זארה גם באמצעות הפרופילים של המותג ברשתות החברתיות.
האתר www.zara.com/il עוצב בכדי לספק חוויות קניות אונליין ידידותית למשתמש. הרעיון שעומד מאחוריו הוא להעניק ללקוחות את האפשרות לתקשר עם המותג באופן אינטואיטיבי תוך שיטוט בין המוצרים והקטגוריות השונות. האתר מוגדר כך שיתאים לקניות מכל מכשיר נייד ומכל הדפדפנים הזמינים בשווקים בהם זארה ביססה את פעילותה אונליין. לקוחות יכולים גם להשתמש בפלטפורמת המכירות החדשה ע״י שימוש באפליקציית זארה (זמינה למשתמשי IOS ו-אנדרואיד)
בכדי להעצים את חוויות הקנייה אונליין, באתר המותאם למובייל ובאפליקציית זארה מוטמעת מערכת corner shops, המחברת בין הלוקים, הטרנדים וה Stories החדשים ביותר בעמוד הבית, כמ, Dress Time, Mum ועוד.
אודות זארה
כחלק מקבוצת אינדיטקס, המהות של זארה כמותג אופנה מסתכם בתכונות אשר דומות לחנויות שלה: יופי, שקיפות ופונקציונאליות.
זארה נוסדה בספרד ב-1975 וכיום הקולקציות שלה נמכרות בפלטפורמה משולבת עם למעלה מ7000 חנויות פיזיות הפעילות ב96 שווקים וחנויות אונליין הפעילות ב- 202 שווקים.
בנוסף ל״זארה״, יש לאינדיטקס עוד פורמטים מסחריים: פול אנד בר, מאסימו דוטי, ברשקה, Stradivarius, Oysho, זארה הום ו-Uterqüe, שלכולם נוכחות מסחרית בשוק.
לקבוצה יש כרגע 7490 חנויות ברחבי העולם, מתוכן 79 בישראל.