צילום: דוברות הצלה פתח תקווה

מפקדת תחנת המשטרה בפ”ת: “אירוע חמור מאוד שבמסגרתו נפצעו חפים מפשע”

המשטרה חוקרת נסיבות אופנוע עולה באש בפ"ת וסמוך אליו רוכב הפצוע באורח קשה, שוטרי תחנת פ"ת פתחו כעת בחקירת נסיבות חשד לאירוע בו נפגע רוכב אופנוע וסמוך אליו רכב העולה באש, ככל הנראה על רקע פלילי. כל הפרטים

על פי גורמי רפואה, במקום פצועים באורח קשה רוכב האופנוע ופצוע נוסף באורח קל, כאשר זהותם טרם ידועה. חוקרי הזיהוי הפלילי הגיעו למקום האירוע.

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון סיים לפני זמן קצר הערכת מצב מיוחדת בזירת פיצוץ אופנוע בפתח תקווה, יחד עם פיקוד מרחב שרון והתחנה, במסגרתה סקרו בפניו את הממצאים וזהות הנפגעים ולפי שעה מסתמן כי הרכב ככל הנראה נקלע לאירוע ואינו מעורב בסכסוך פלילי בין כנופיות בעיר.

על פי גורמי רפואה כתוצאה מהפיצוץ נפצע אדם אחד באורח קשה ונוסף באורח קל, כאשר השניים פונו אל המרכז הרפואי בלינסון בפ”ת.

בתום הערכת המצב הוחלט להטיל את החקירה על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל”פ) במרחב שרון.

חובשי הצלה המתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ל שני נפגעים כבני 25 עם פציעות חודרות  והם פונו להמשך טיפול בבית החולים האחד במצב בינוני והשני במצב קל.

פראמדיק דור צברי , וחובש מד”א – הצלה פתח תקווה דידי ציפל שטיפלו בנפגעים סיפרו; ברחוב איתרנו פצוע אחד שסבל מפציעות חודרות, הוא היה בהכרה ובמצב יציב הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני והעלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד”א. בהמשך הרחוב בסמוך לאופנוע שעלה באש איתרנו פצוע נוסף (ככל הנראה מפיצוץ) עם פציעות בגופו וגם הוא פונה במהירות להמשך טיפול בבית החולים.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x