האח הגדול: המועצה הדתית פתח תקווה התקינה מצלמות במקוה

עופר אברהם מנכ"ל המועצה הדתית פתח תקווה: עם התקנת המצלמות הודענו לציבור שישנן מצלמות המתעדות את כניסת הטובלים. כך אנו הצלחנו בשלב זה לעצור את גל הגנבות והקטנו את כניסת הטובלים ללא תשלום

המועצה הדתית התקינה בימים אלו מצלמות במקוה לגברים ברחוב חיים עוזר בפ”ת. במודעה שפרסמה המועצה הדתית פ”ת בשער המקוה נכתב “עקב ריבוי כניסות לא חוקיות למקווה שדינם כ”גזל גמור” ובבחינת “טובל ושרץ בידו” הוחלט להתקין מערכת מעקב בכניסה. המערכת מצלמת ומקליטה 24 שעות ביממה.”

עוד נכתב “אין להיכנס ל”קרוסלה” שני אנשים יחד. וכן הישנות הכניסות הכפולות או חבלה או נזק יועברו לידי גורמי אכיפת החוק. ראו הוזהרתם!”

גורם במועצה הדתית אמר בשיחה עם ‘פתח תקוואי’ כי יש מספר אנשים שיש להם יכולת לעקוב באמצעות המצלמות כמו כן יש אפשרות דרך מערכת הגבייה להוריד כניסה נוספת לאדם שנכנס עם עוד מישהו לקרוסלה ושילם רק פעם אחת.

 

צילום: פתח תקוואי חדשות

עופר אברהם מנכ”ל המועצה הדתית פ”ת מסר בתגובה ל’פתח תקוואי’:

המצלמות הותקנו במקוה חיים עוזר גברים. הכניסה למקוה נעשית באמצעות גלגלת. המקוה פועל משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעה 11:00 לפני הצהרים.

בשעות הבוקר המוקדמות מגיעים טובלים טיפין טיפין – עד שניים באותה שעה. קרו כבר מספר מקרים כשהטובלים היו בבור הטבילה (2 בורות טבילה) , נכנס אדם נוסף למקוה ואסף את בגדיהם ונעלם, כשהוא משאיר את הטובלים ללא בגדים וללא ארנק.

המצלמות הותקנו בכניסה למקוה. מצלמה אחת מבחוץ כלפי הכניסה ורואה את היוצאים ומצלמה שניה מבפנים לכוון הכניסה ורואה את הנכנסים.

כמו”כ נתקבלו תלונות על שאדם משלם עבור כניסה למקוה ונכנס איתו אדם נוסף, עם התקנת המצלמות הודענו לציבור שישנן מצלמות המתעדות את כניסת הטובלים. כך אנו הצלחנו בשלב זה לעצור את גל הגנבות והקטנו את כניסת הטובלים ללא תשלום.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x