מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

טיפים לקידום מקומי בגוגל

צילום pixabay

ישנם עסקים רבים, כמו למשל חנויות ומסעדות, שהמיקום הפיסי שלהם הוא משמעותי מאוד עבור בעל העסק ועבור הלקוח הפוטנציאלי. בבואנו לקדם עסק שכזה, חשוב להעניק התייחסות ותשומת לב מיוחדת לעניין המיקום. קיימות מספר דרכים טובות לעשות זאת ולהבטיח שמי שמחפש עסק מסוים במיקום מסוים, ימצא את האתר שלכם ניצב בגאון בראש תוצאות החיפוש.

  1. להשתמש כהלכה ב-Google My Business

חשוב מאוד לפתוח דף עסקי מפורט ומלא בשירות החינמי והיעיל של גוגל. מי שעושים זאת יכולים להופיע בתוצאות החיפוש הרגילות וגם בחלק של Google Maps. למעשה, כדאי לעשות זאת גם במידה ולעסק אין מיקום פיסי, כמו למשל עבור חנות וירטואלית, בשל היתרונות הרבים של השירות:

  • דף עסקי יציג פרטים חשובים על העסק, כגון כתובת אתר, שעות פתיחה, מיקום מדויק, מספר טלפון, תחום העסק – ועוד.
  • השירות מאפשר ללקוחות להוסיף ביקורות מילוליות הכוללות גם דירוגים ממוספרים. באופן זה ניתן להרשים באופן נוסף את הגולש ולחזק את אמינות העסק.
  • ניתן וכדאי להוסיף תמונות המייצגות את העסק ומוצריו ואף להוסיף מבט ב-360 מעלות.
  • השירות מאפשר לבצע התקשרות טלפונית מהירה עם העסק דרך המכשיר הנייד ולקבל הכוונת GPS מדויקת למיקומו דרך Google Maps.
  • ניתן לכתוב פוסטים שמי שצופה בפרופיל המלא שלכם יוכל לקרוא.

השירות מאפשר ללקוחות לקבל מידע חשוב ורלוונטי אודות העסק, להגיע אליו פיסית וליצור איתו קשר בקלות. חשוב מאוד לא רק להשתמש בשירות, אלא גם למלא את כל החלקים של הדף העסקי באופן מלא ומפורט וכך לקדם אותו באופן אידיאלי.

  1. להשתמש בביטויי מפתח

וודאי שאסטרטגיית התוכן של קידום האתר במנוע החיפוש צריכה לכלול ביטויי מפתח רלוונטיים, ובתוכם בהחלט כדאי לכלול את מיקום העסק. כתיבת מאמר בשם “חשמלאי בחיפה” או “מסעדה בתל אביב” יעזור לקידום האתר ויגדיל את הסיכוי שהוא יופיע בתוצאות החיפוש כשאכן מחפשים חשמלאי בחיפה או מסעדה בתל אביב. לא רק בתוך מאמרים כדאי לשזור את מיקום העסק אלא גם בתגיות, כותרות, תיאורי מטא ומלל נוסף ברחבי האתר.

  1. להשיג קישורים לאתר

קישורים חשובים לקידום האתר באופן כללי ועוזרים גם לצורך קידום מקומי. כדאי למצוא אתרים רלוונטיים לתחום שלכם ולפנות אליהם על מנת שיקשרו לאתר שלכם, ובפרט אם מדובר בעסקים, ארגונים והתאגדויות שפועלים באזור שלכם.

  1. לשים דגש על רשתות חברתיות

ככל שעובר הזמן גדלה המשמעות שהאלגוריתמים של גוגל מייחסים גם לפעילות של העסק ברשתות החברתיות. הפעילות שלכם בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טוויטר ויו-טיוב משפיעה על המיקום שלכם בתוצאות החיפוש, ובגוגל מאנדקסים גם תוצאות מפלטפורמות אלו. בנוסף לכך, גם בפלטפורמות אלו ניתן לכלול את פרטי העסק והמיקום שלו ולעזור לגולשים למצוא אתכם בקלות ובמהירות.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x