מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

טיפים לשדרוג הספה התלת מושבית שלכם

תמונה: FREEPIK

נמאס לכם מהספה בסלון? משתעממים מאותה ספה תלת מושבית שכבר לא נראית טוב? במקום לבזבז על ספה חדשה לגמרי, קבלו כמה רעיונות יצירתיים שישדרגו את הספה ואת כל הסלון שלכם. תוכלו ליצור שינוי משמעותי החל מריפוד מחדש של הספה ועד לאבזור בכריות ושמיכות צבעוניות, הטיפים האלה יעזרו לכם להפיח חיים חדשים בחלל הסלון שלכם, אז תנו לדמיון שלכם להשתולל, ובואו נעניק לספה שלכם את האהבה ותשומת הלב שמגיעה לה, בכל זאת היא מפנקת אתכם תמיד בחזרה!

נמאס לכם להסתכל על הספה התלת-מושבית הישנה שלכם, אבל אתם לא רוצים להוציא הון על ספה חדשה לגמרי? אחת הדרכים היצירתיות ביותר לשדרג את הספה שלכם היא על ידי ריפודה מחדש בבד שתאהבו.

ההחלטה על צבע הצבע הנכון לספה שלכם עשויה להיראות מאתגרת, אך חשוב לקחת בחשבון תחילה את התחושה הכללית והעיצוב של הסלון שלכם. בחרו צבע שמוציא את המיטב מהרהיטים ומפריטי העיצוב שמסביבכם.

הסלון הוא לב הבית, השקיעו בספות נוחות ויפות

הפיכת הספה התלת-מושבית הישנה שלכם למרכז העניינים בסלון ממש לא חייבת להיות יקרה. אחת הדרכים הקלות והמהירות לשפר ולשנות את מראה הספה שלכם הוא על ידי שימוש בכריות ושמיכות. כריות ושמיכות מוסיפות באופן מיידי נגיעה של צבע וטקסטורה, דבר שהופך את החלל למזמין יותר ומותאם אישית.

הוספת כריות להעשרת המראה של ספה תלת מושבית גדולה, עובד נהדר. כשאתם בוחרים כריות,תתנסו בצבעים, דוגמאות וחומרים שונים. אל תחששו לערבב ולהתאים כריות נוי בצורות וגדלים שונים. כריות בגדלים שונים יוצרות מראה מעניין ומגוון בנוסף ליצירת נוחות מפנקת.

גם שמיכות וכירבוליות יכולות לשדרג את הספה שלכם. עטפו שמיכת פוך סרוגה נעימה מעל משענת היד או משענת הגב לקבלת מגע של חמימות, או בחרו בדוגמה בעלת אמירה שתבליט באמת את הספה שלכם. התאימו את החומרים של השמיכות לעונה המתאימה – למשל, שמיכת כותנה קלילה לחודשים חמים יותר ושמיכת פרווה דמוית קטיפה בעונות הקרות.

על ידי הוספת טקסטיל דקורטיבי על הספה הישנה שלכם עם כריות ושמיכות נעימות, תוכלו להפוך אותה בקלות לרהיט כיפי ונוח בו תוכלו להירגע ולנוח. זהו  פתרון קל פשוט מהיר ונוח שיכול לגרום לספה שלכם להראות טוב יותר, לספק את הצורך שלכם בשינוי ותוכלו לדחות את ההוצאה על ספה חדשה.

עצבו את סביבת הסלון

ישנם עוד מספר רעיונות יצירתיים וקלים לשדרוג הספה התלת מושבית הישנה בסלון. הוספה של שטיח מתחת לספה יכולה ליצור מראה זורם ונעים ולהוסיף חמימות וסטייל לסלון. גם החלפת רגלי הספה יכולה להעניק לה מראה חדש לחלוטין – תוכלו לבחור ברגליים מטאליות שיקיות או רגליים מגולפות מעץ שיתאימו לסגנון של שאר החלל של הסלון.

כמובן שריפוד מחדש של הספה שלכם בבד ייחודי ומושך את העין יכול לשנות את המראה הכללי שלה. בחרו בד שתואם לפלטת הצבעים והדוגמאות הקיימות בסלון שלכם. תהליך זה עשוי לדרוש קצת יותר מאמץ, אך הוא שווה את זה אם הספה באמת זקוקה לרענון. אם מילוי הספה כבר נפגם ויש בה שקעים תוכלו לפתור את הבעיה אצל רפד מקצועי. כמובן שתמיד כדאי לקחת בחשבון את ההוצאה הנדרשת אל מול ההוצאה הכרוכה ברכישת ספה חדשה.

לסיכום, שדרוג הספה התלת-מושבית הישנה שלכם לא חייב להיות עניין שמחייב הוצאה כספית גדולה או מאמץ. תהיו יצירתיים והתנסו ברעיונות שונים כדי למצוא את המראה המושלם לחלל הסלון שלכם.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x