טקס הענקת תעודות הוקרה והערכה למערכת קידום נוער היל”ה

בתוך כך, צויינו נתוני התמונה החינוכית שפורסמו לאחרונה לפיהם חלה ירידה בפתח- תקוה בנשירה של תלמידים בתש"פ מ-0.7% ל-0.4% . בעוד נתוני הנשירה הארציים עומדים על 0.6%.

בטקס שהתקיים אמש (10.10) באולם המועצה בהשתתפות ראש העיר רמי גרינברג, רמי הופנברג סמנכ”ל חינוך וקהילה, חדוה בכר מפקחת מחוז ת”א במשה”ח לקידום נוער- היל”ה, נציגי משרד החינוך ומנהלי המחלקות ברשות, חולקו תעודות הוקרה והערכה למנהלי היחידות לקידום נוער- היל”ה, למחלקת עוצמה ולצוותים, על ההתמודדות עם אתגרים מורכבים של טיפול בנוער בסיכון ונוער נושר במהלך שנת תשפ”א חרף האתגרים שיצר משבר הקורונה.

במהלך הטקס צויינו מנהלי המחלקות באגף לטיפול בפרט על הובלת יוזמות לצמצום פערים, על התמודדות עם אתגרים מורכבים ועל כך שהביאו את בני הנוער להישגים ולסיום פרק לימודיהם במערך משולב של הביקור הסדיר, מחלקת עוצמה וקידום נוער למניעת נשירה ולטיפול בנושרים.

“מגוון הפעילויות בתקופה מאתגרת זו ממצבות את קידום נוער- היל”ה פ”ת כיחידה מובילה בתחומי הטיפול, ההשכלה והפעילויות החברתיות. המחלקה משמשת דוגמא ומופת להתנהלות ועשייה במחוז ת”א ואף ברמה הארצית” אמר ראש העיר רמי גרינברג, שבירך את הצוותים על עבודתם המסורה והמקצועית.

בתוך כך, צויינו נתוני התמונה החינוכית שפורסמו לאחרונה לפיהם חלה ירידה בפתח- תקוה בנשירה של תלמידים בתש”פ מ-0.7% ל-0.4% . בעוד נתוני הנשירה הארציים עומדים על 0.6%.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x