צילום: דוברות המשטרה

טקס חנוכת כיכר המשטרה בפתח תקווה

הכיכר, שנחנך ברחוב שטמפפר מסמלת את שיתוף הפעולה בין המשטרה לקהילה, הכרת הרשות המקומית בעבודת המשטרה כל יום במשך כל השנה ואת מחוייבתה של המשטרה למען שמירה על ביטחון האזרח ורכושו.

היום (א’) נערך טקס חניכת הכיכר במעמד מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, ראש העיר – מר רמי גרינברג, מפקד מרחב שרון – תת ניצב נתי גור ושוטרים נוספים. בטקס שהסתיים בשירת התקווה, נשאו דברים מפקד התחנה וראש העיר.

מפקד התחנה “העיר פ”ת הייתה הראשונה לחנוך לפני עשור את כיכר השוטר, עם השינויים בהסדרי התנועה בעיר הוסבה הכיכר לכיכר ע”ש ק המשטרה – סנ”צ שמואל ברוור וכיכר נוספת ע”ש תנועת הנוער וביינהן תנועת שחקים של המשטרה, כעת אנו חונכים כיכר חדשה – ע”ש המשטרה. אין ספק שהרשות תומכת במשטרה ומכירה בפועלה. מחוות אלו מהווים את ה”דלק הרוחני” להמשיך בפעילות המורכבת והקשה שהשוטרים מבצעים מדי יום ביומו. תודה לראש העיר על הסיוע והכרת הטוב.”

ראש העיר פתח תקווה, רמי גרינברג “כבוד גדול לחנוך את הכיכר מתוך הערכה גדולה לעבודת המשטרה בכל יום ויום ואת השפעתה החיובית על החיים בפ”ת. העיר פ”ת היא מורכבת מאוד ורבים הבאים בשעריה מדי יום זאת נוסף על תושבי העיר ואנו רואים את העשיה של המשטרה הפועלת בשת”פ עם העיריה בכל תחום מדי יום. הכיכר היא גם בטיחותית וגם הכרחית וזה ברור מאליו שהיא תקרא ע”ש המשטרה. קריאת הכיכר ע”ש המשטרה מהווה אקט קטן של הכרת הטוב לעבודת המשטרה הכ”כ קשה בכל יום ובכל מקום. המשיכו במלאכת הקודש שאתם עושים, תודה”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x