יוזמה מקורית: מידי שבת שיעור טעמי המקרא ושירת הבקשות לילדים

יוזמה מיוחדת של אחד המתפללים בבית הכנסת עולי לוב ברחוב ויניצקי 9 בפתח תקווה הולידה שיעור טעמי המקרא ופיוטים עם אחד מגדולי החזנים תושב העיר. כל הפרטים

עומר פרטוש, ממתפללי בית הכנסת עולי לוב בפתח תקווה יזם, הרב יצחק בוסו רב בית הכנסת סייע וכבר כמה חודשים שילדי מרכז העיר משתתפים מידי שבת בשיעור מיוחד ללימוד טעמי המקרא ושירת הבקשות אשר יכשיר את כל אחד מהם להיות בעל קורא וחזן.

החזן והפייטן דוד ישראל, תושב העיר הוא חזן בעל שם עולמי אשר מעביר את השיעור מספר בשיחה עם מערכת ‘פתח תקוואי’ על השיעור המיוחד והחוויה שלו: “אני מאוד שמח ללמד את ילדי העיר פתח תקווה דור העתיד, שירים ופיוטים ישנים ועתיקי יומין אשר לא נס לחם ,רזי המקאמים והתולדות שלהם. טעמי המקרא וקריאת התורה זה עושה אותי מאושר מבחינת וקראת לשבת עונג כמשמעו. מאוד שמח שיש לי את הזכות ללמד ולשמוע ילדים שרים את “אתה אל כביר”, “אל מסתתר בשפריר חביון”, “יסד בסודו בורא לבנין” ועוד זה ממלא אותי עד כדי התרגשות כל שבת מחדש.

הרב יצחק בוסו, רב בית הכנסת “ראשית נזכיר את גבאי ומיסד בית הכנסת יוסף סרור שה’ ישלח לו רפואה שלימה. אני מודה מאוד לעומר פרטוש היקר על היוזמה בהקמת השיעור ולרב דוד ישראל על שיתוף הפעולה בהעברת המורשת הכל כך חשובה הזאת של טעמי המקרא ושירת הבקשות שיסודם בהררי קודש. אנו מזמינים את כולם להשתתף בשיעורים המיוחדים של בית הכנסת”

השיעור מיועד לילדים בגילאי 12-18 והוא מתקיים מידי שבת בבית הכנסת עולי לוב בשעה 13:00 בצהריים. לאחר החוג מקבלים התלמידים פרסים ומיני מתיקה.

הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם