מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

יום הולדת ליגת אלופות

(צילום: PIXABAY)

הילד חולם, נושם ולא מפסיק לדבר על כדורגל? כל הדרכים לחגוג ליגה של יום הולדת כאן לפניכם!

הגיל בו הבנים נדבקים באהבה לכדורגל לא ממש ברור, אבל דבר אחד בטוח – אם הילד אוהב כדורגל, הדרך הכי כייפית לחגוג לו יום הולדת היא לשלב את הנושא בחגיגות, ולא סתם ליגת כדורגל רגילה אלא יום הולדת כדורגל בסגנון ליגת האלופות! הטרנד פופולארי במיוחד אצל בנים בגילאי 6-13 ותאמינו או לא, יש גם בנות שנהנות להשתתף בחגיגה הזאת כי מי לא תשמח לנצח את הבנים של הכיתה?

הפעלה מקצועית או אבא שלוקח יוזמה?

קודם כל צריך לבחור האם לחגוג את יום ההולדת עם הפעלה מקצועית של ליגת האלופות בכדורגל, או שהאבא ייקח על עצמו את תפקיד המאמן שמפעיל את החגיגה. במידה ובוחרים בהפעלה מקצועית של יום הולדת ליגת אלופות, המפעיל יידאג לכל מה שצריך, כולל מגרש, תלבושות לפי כמות הילדים, גביע ותעודות השתתפות לכל המוזמנים. אם האבא בוחר באתגר הוא יכול לעקוב אחר ההוראות הבאות ולהפיק יום הולדת ליגת אלופות מקצועית.

השלב הראשון: לבנות מגרש

באופן עקרוני, הדבר הכי חשוב הוא למצוא מגרש שיכול לשמש כמגרש כדורגל. כמובן שהגודל לא חייבת להיות ענק, כמו מגרש רגיל, אבל מספיק מרווח כדי למנוע צפיפות בין הילדים. זה יכול להיות מדשאה בשכונה, חצר גדולה של בית או החצר האחורית של הבניין, העיקר שתיידעו את השכנים שהולך להיות קצת בלגן. אחרי שמצאתם את המיקום, צריך להצטייד בשני שערים ולסמן את המגרש.

השלב השני: מגיעים לשריקת הפתיחה

לאחר שכל המוזמנים הגיעו, זה הזמן לשיחת הפתיחה הרשמית של החגיגה. המאמן (שהוא המפעיל המקצועי או האבא שלקח יוזמה) צריך לדבר על המשמעות של לשחק בליגת אלופות, לחלק לקבוצות וכמובן להכריז על הקפטן – הרי הוא ילד יום ההולדת! טיפ שלנו: עדיף שהמאמן יחלק את הקבוצות או לקבל את ההחלטה על ידי הגרלה מאשר שהקפטן יבחר כדי למנוע אי נעימות בין הילדים שנבחרים אחרונים.

השלב השלישי: משחקים עד המחצית

משחק הכדורגל אמור להיערך לפחות חצי שעה כדי שהאווירה תתחמם. בתום המחצית, חשוב שיחכו לשחקנים המקסימים בקבוקי מים וכיבוד כדי שיוכלו לנוח כיאה לשחקנים בליגת אלופות. מומלץ שגם שולחן הכיבוד והאביזרים המלווים את השולחן יהיו באווירת ליגת אלופות. למשל, כוסות וצלחות ממותגות בקבוצה האהובה על קפטן יום ההולדת, מפה שמשתלבת בצבעי הקבוצה, בלונים מכמה צבעים שיחד יוצרים את צבע הקבוצה, שלטים לעידוד הקבוצות ועוד.

השלב הרביעי: טקס סיום ועוגה

הילדים חוזרים למגרש לתוספת זמן של 10 דקות, ובמידה ואין הכרעה עוברים לפנדלים עד שאחת הקבוצות זוכה. בסיום המשחק נערך טקס סיום שכולל חלוקת תעודות לכל משתתף, הנפת גביע על ידי הקפטן וכמובן… העוגה! כדי להשלים את חגיגת ליגת האלפות מומלץ להזמין או להכין עוגה בעיצוב הקבוצה האהובה על הקפטן, אפשר להוסיף תמונה של השחקן הכי בולט ולשלב עם תמונה של הקפטן או ליצור את סמל הקבוצה על ידי קישוטי אפיה אכילים.

יום הולדת ליגת אלופות לאלופים שרוצים חגיגה בלתי נשכחת שימשיכו לדבר עליה כל השנה, ולא לשכוח לצלם תמונות ולחלק לחברים מזכרות מהמשחק!

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x