צילום: עיריית פתח תקווה

יום למידה לסטודנטים בקידום נוער – בית היל”ה

האגף לטיפול בפרט בעיריית פתח תקוה פתח את שעריו ביום חמישי האחרון (30.1.20)  לסיור לימודי בנושא קידום נוער.  בסיור השתתפו סטודנטים לקידום נוער מהמכללה האקדמית בית ברל אשר לקחו חלק ביום למידה בבית היל"ה פתח תקוה.

מהמכללה הגיעו כ- 30 סטודנטים ומרצים לביקור מעורר השראה ולהכרות עם המערכת החינוכית הטיפולית של עיריית פתח תקוה שהיא מהמובילות בארץ במגוון שירותי הטיפול המוצעים לבני נוער בסיכון ועל רצף הנשירה.

במסגרת הביקור זכו הסטודנטים לשמוע על התוכניות והמענים שמספק האגף לטיפול בפרט- במינהל החינוך, לנוער בסיכון – “מפסיכותרפיה ועד לעבודת רחוב” . הסטודנטים נחשפו לתוכניות השונות של האגף ופגשו מגוון של אנשי מקצוע מתחום החינוך והטיפול בקידום נוער. כחלק מתוכנית היום פגשו הסטודנטים נערים ונערות מקידום נוער ובוגרים, ושמעו על נסיבות הנשירה שלהם ממסגרות חינוך פורמאליות ועל המסע לתיקון שעברו בבית היל”ה.

ראש העיר רמי גרינברג בירך על קיום יום הלמידה והודה לכל העושים במלאכה, והוסיף: “הבחירה לקיים את הלמידה בפתח תקוה מזכה אותנו ביכולת להשפיע על עיצוב תפקידם של עובדי קידום נוער של העתיד, להעשיר את למידתם וליצר שיתופי פעולה עם האקדמיה”.

הכירו את סטולג’ – חיפוש קורסים אונליין ותתחילו ללמוד מכל מקום

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x