(בניין עיריית פ”ת, צילום: עיריית פתח תקווה)

יוקם מרכז עוצמה בעיר – תחת תכנית הדגל של משרד הרווחה ‘נושמים לרווחה’

מדובר בתוכנית התערבות המתמקדת במשפחות הנמצאות בקו העוני ומשפחות עם הורים עצמאיים, כשמטרת התוכנית הינה שיפור איכות החיים תוך התמקדות בכל המשפחה.

ראש העיר רמי גרינברג נפגש עם הנהלת המחוז במשרד הרווחה ועם מחזיק תיק שירותים חברתיים ובריאות חבר הנהלת העיר אשר שוקר ומנהל האגף גיא עפארי, במטרה להקים בעיר מרכז “עוצמה”.

בסיומו של הדיון הוחלט להקים בעיר מרכז עוצמה תחת תכנית הדגל של משרד הרווחה “נושמים לרווחה”. מדובר בתוכנית התערבות המתמקדת במשפחות הנמצאות בקו העוני ומשפחות עם הורים עצמאיים, כשמטרת התוכנית הינה שיפור איכות החיים תוך התמקדות בכל המשפחה.

התוכנית מאפשרת מינוף של כוחות ויכולות חדשות, במימון מלא של משרד הרווחה תוך יצירת שותפות עם המטופלים וקביעת יעדים שיאפשרו יציאה מהמעגל המצוקה בו הם נמצאים.

הרב אשר שוקר, ראש אגף שירותים חברתיים ובריאות חבר הנהלת העיר בשיחה עם ‘פתח תקוואי’ “לאחר מאמצים להכניס את התוכנית נושמים לרווחה ומרכז עוצמה. התוכנית פותחת אפשרויות חדשות שלא היו קיימות בעבר ביכולת לסייע למשפחות לצאת אל דרך ההצלחה. מברך את ראש העיר רמי גרינברג שאישר את קבלת התוכנית למען תושבי העיר פתח תקווה

הרב אשר שוקר
0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x