יורם רצבי, פעיל מוכר בשכונות הדרומיות מצטרף לברוורמן

חיזוק נוסף לרשימת ראש העיר למועצה, הפעיל החברתי והקהילתי יורם רצבי חובר לברוורמן ויוצב במקום החמישי ברשימה. רצבי יליד העיר ובכך כל החמישייה הראשונה ברשימת אכפ"ת ילידי פתח תקווה

רצבי, יליד שכונת מחנה יהודה בפתח תקוה, נשוי, אב ל-4 וסב ל-8, בעל רקורד עשיר של עשייה ציבורית בעיר. בנוסף מחזיק רצבי בניסיון תעסוקתי מגוון, בין היתר מנכ”ל חברה בענף המזון ומנהל שיווק ומכירות בענף הרכב.

רצבי משמש כחבר וגזבר בעמותת נאמני הפועל מחנה יהודה (ע”ר). כמו כן, עיקר פעילותו הציבורית של רצבי מתרכזת בשכונות דרום העיר, שם הוא מנסה לקדם את נושאים כמו התחדשות ושיפור איכות החיים. חברתי לברוורמן מכיוון שאחרי הזנחה רבת שנים, הגיע ראש העיר והתחיל לדאוג ולשפץ גם בדרום העיר. אני מצטרף לרשימת אכפ”ת כדי להמשיך את העשייה של ראש העיר ולקדם את השדרוג וההתחדשות של השכונות הדרומיות בפתח תקוה”.

“רציתי מאוד את יורם אצלי ברשימה, ואני בטוח שגם הציבור ירצה דמות מוכרת ואהובה עם רצון ויכולת לעשייה גם במועצת העיר. יורם הוא הוא סמל לתושב שאכפת לו, שקם ועושה ושיכול להביא תועלת גדולה לעיר. אני בטוח שעם הניסיון הציבורי והתעסוקתי שלו כל תושבי פתח תקוה יוכלו להרוויח.” אמר ראש העיר ברוורמן.

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם