ילדי מעיין החינוך התורני פ”ת למען חיילי צה”ל

גני מעיין החינוך התורני פ"ת במיזם ענק: אוספים זכויות להצלחת החיילים וכוחות הביטחון ולרפואת הפצועים ולחזרתם של החטופים לשלום

גני ילדים של מעיין החינוך התורני פ”ת יצאו גם השנה במיזם החינוכי המרכזי לילדי הגנים ברשת, כשהשנה עמד המיזם בסימן 10 שנים לזכרו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ”ל והוקדש כולו להצלחת החיילים וכוחות הביטחון, לרפואת הפצועים ולחזרתם לחיילים ולשלום של החטופים.

המיזם חולק ל 3 משימות – חלוקת תעודות הוקרה לסבא ולסבתא כשכל ילד היה צריך לבחור את התואר שבו הוא מכבד אותם ומגדיר אותם כגדולי הדור עבורו, עריכת שולחן שבת מהודר עם חלקי הערכה שכללה צלחות מפוארות, פלייסמנטים, ראנר וזמירונים ממותגים כשאת השירים בזמירונים קיבלו הילדים כמה ימים לפני כדי לדעת לשיר אותם היטב בשולחן שבת. המשימה האחרונה נמשכה על פני שבוע בה הילדים קיבלו ספרונים עם סיפורים שונים אותם ההורים סיפרו לילדיהם לפני השינה וכן קריאת שמע על המיטה לאומרה בכל לילה.

רות אזולאי מנהלת החינוך לגיל הרך במעיין החינוך התורני: “שיתוף הפעולה היה מדהים ומרגש ומאות התמונות שההורים שיתפו אותנו בהם הילדים נהנים מפעילות הערכה, הוו לנו נחת גדולה. המשימות לא נבחרו בצורה מקרית, מרן הרב עובדיה יוסף זצ”ל, מאוד הקפיד על חשיבותם של שמירת השבת, חיבור לשורשים ואמירת שמע ישראל והעקרונות הללו גולמו במשימות שקיבלו הילדים. אנחנו נמצאים בימים מאוד גורליים לעם ישראל כולו ושמחים להיות חלק מהמערכה, בה הילדים לומדים ומיישמים ערכים של אהבת העם והארץ, של חיבור חזק למסורת ולזכות אבות שנזכה במהרה לראות את ניסי הגאולה”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x