צילום: מהאלבום הפרטי. עיצוב תמונה: מערכת פתח תקוואי

יש כבוד: ארבע מורות מפתח תקווה נבחרו למורות המאה לשנת תשפ”ד בחינוך הממ”ד

ארבע מורות מפתח תקווה נבחרו למורות המאה לשנת תשפ"ד בחינוך הממלכתי דתי, באירוע שהתקיים לאחרונה: בין הזוכים והזוכות, נבחרו ארבע נשות הוראה ממערכת החינוך בפתח תקווה, שלוש מורות וגננת אחת: מיכל תלמוד מאולפנית אמי"ת ישורון, אודליה הלצבנד מחמ"ד מורשה בנים, שלומית רבי מישיבת אמי"ת כפ"ג ומיכל כהן מנהלת גן חמ"ד יערה.

ראש העיר רמי גרינברג בירך את הזוכות ואמר: “יישר כוח לנשות החינוך מפתח תקווה שנבחרו למורות המאה בחמ”ד. נשות חינוך פורצות דרך, מסורות וערכיות שגילו יוזמה ויצירתיות יוצאת דופן במהלך עבודתן, תוך קידום הישגים ולימודים ערכיים. אני גאה בכל אחת ואחת מהמורות שנבחרו וגאה מאד בכלל נשות ואנשי החינוך במערכת החינוך בפתח תקווה העושים מלאכת קודש מידי יום ביומו. ברכות חמות לזוכות פורצות הדרך והמשך הצלחה לכולן!”.

ואלו הן הזוכות מהעיר פתח תקווה:

מיכל תלמוד, אולפנית חמ”ד אמי”ת ישורון

מיכל היא רכזת שכבה, מחנכת ומורה למדעים, המהווה דוגמה ומסירות ולעשייה משמעותית ומשמשת מודל חיקוי לתלמידותיה. מיכל הובילה תכנית התנדבות וחסד של שכבת ח’, בהתנדבות קבועה במהלך השנה, וההשפעה של ההתנדבות מורגשת ביחסים בין הבנות לבין עצמן בתחושת המסוגלות האישית שלהן ובקשר עם הצוות.

בתגובה לזכייה, אמרה מיכל תלמוד: “אני מרגישה ברת מזל לעסוק במקצוע הכי מיוחד וממלא בעולם, זכיתי לעבוד עם צוות מדהים הפועל מתוך שליחות ורצון להוסיף טוב בעולם ובמיוחד בימים אלו. אני שמחה לקום כל בוקר למפגש עם תלמידות אהובות, לגדל את הדור הבא ולגדול איתן בעצמי”.

מבשרת יעקבס, מנהלת האולפנה: “מיכל היא אשת חינוך אהובה ואוהבת, מחנכת כיתה, רכזת שכבה ומורה למדעים. למיכל תפיסה חינוכית עמוקה של אמונה בתלמידות וביכולות המגוונות שלהן, ובדרכה המיוחדת היא תורמת לפיתוח הקשבה ודיאלוג, להתחדשות ולעשייה מתוך שמחה. יחד עם צוות מדעים כולו, פיתחה מיכל את תכנית ‘אמונדע’ המשלבת לימודי אמונה בשיעורים המדעים”.

אודליה הלצבנד, חמ”ד מורשה בנים

אודליה היא מחנכת כיתה א’, רכזת שכבה א’ , מורה מעל 30 שנה, וסגנית ראשונה בביה”ס.

אודליה מובילה קבלות שבת מדי יום שישי, תוך לימוד פיוטים ומזמורי שבת מכלל העדות. תלמידי החינוך המיוחד לוקחים חלק פעיל בקבלות השבת, הכוללות הצגה הקשורה לפרשת השבוע. ההשפעה הרבה של העשייה החינוכית של אודליה על עולמם של הילדים מטפחת זהות ציונית דתית תוך השקעה אינסופית בתלמידים, ועבודה מתוך שליחות אמיתית.

אתי בר לב מנהלת ביה”ס מספרת כי “אודליה היא מורה לחיים, מורה בכל רמ”ח אבריה, המגיעה כל בוקר בשמחה והאנרגיות כאילו היה זה יומה הראשון בבית הספר. אודליה היא מורה ומחנכת עם כל הלב והנשמה, בעלת מסירות אין קץ לכל קהילת בית הספר, צוות המורים, הורים ותלמידים. ואחת מעמודי התווך של בית ספר”.

שלומית רבי, ישיבת חמ”ד אמי”ת כפר גנים

שלומית יועצת חינוכית ותיקה ומדריכה מחוזית, חרטה על דגלה את קידום ערכי החמ”ד מתוך חיבור אל עולם הזוגיות, המיניות הבריאה והמשפחה. שלומית, מדריכת מיניות ומניעת פגיעה – מובילת תחום המיניות הבריאה בחמ”ד בעיר, מלווה את היועצים ואת התוכניות העירוניות בעיר, מתוך יצירתיות, הקשבה ומנהיגות פורצת דרך.

בתגובה לזכייה אמרה שלומית רבי: “שמחה וגאה שדווקא בתקופה הזו יש הוקרה לעבודה הייעוצית, לקידום החוסן והמוגנות. בע”ה אמשיך לפתח מודלים ולפעול למען רווחתם הנפשית של קהילת הישיבה והמחוז כולו”.

הרב ניצן ברגר, ראש הישיבה: “זכינו בקהילת הישיבה בעבודה ייעוצית מיוחדת במינה, מקצועית ומושקעת של שלומית רבי ואנחנו כמובן שמחים מאוד בהכרה בכך ברמה הארצית!”.

מיכל כהן, מנהלת גן חמ”ד יערה

מיכל מנהלת גן חמ”ד יערה, הינה גננת מסורה ואחראית. מיכל  מבססת את עבודתה על אבני הדרך של החמ”ד בדגש על טיפוח זהות ציונית דתית וחמ”ד קהילה.

מיכל מפעילה את תכנית “פרשה בלמידה פעילה” בראי פרקי אבות. באמצעות יוזמה זו הילדים חווים את לימוד התורה בדרך של למידה פעילה תוך חיבור לערכים ופתגמים מתוך פרקי אבות תוך קידום ערכים של תורה. ילדי גן חמ”ד יערה חווים את לימוד התורה באופן מוחשי ומעשיר תוך שימת דגש על ידע, ערכים ומיומנויות נרכשות סביב למידה פעילה.

צוות הפיקוח מסר כי מיכל היא גננת פורצת דרך המובילה לקידום הישגים לימודיים וערכיים תוך השקעה ומסירות. בימי אתגר אלה של מלחמת חרבות ברזל נדרשת ביתר שאת מנהיגות חינוכית מתווה דרך ומעצימה ומיכל הפגינה מנהיגות ועוצמה.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x