צילום: עיריית פ"ת

יש לכם דירה מפוצלת בפתח תקווה?

בהמשך למאבק העירייה בדירות המפוצלות בניגוד לחוק אשר מסכנות את השוהים בהן ואף מזיקות להתפתחות העיר ולקידום ההתחדשות העירונית, בית המשפט לעניינים מקומיים בפ"ת הטיל על בעל נכס במרכז העיר קנס כספי של 60,000 ₪.

התביעה העירונית באמצעות עו”ד רעות תורג’מן, הגישה כתב אישום בנדון אשר ייחס לנאשם עבירה של שימוש אסור במקרקעין, באופן של פיצול  5 יחידות דיור  ליחידות נפרדות ועצמאיות, אשר נעשה בניגוד לתכנית החלה במקרקעין ובניגוד לחוק התכנון והבניה.

הנאשם אומנם פעל להפסקת השימוש, ועתר באמצעות בא כוחו לקנס מופחת, אך למרות זאת, כבוד השופטת שלהבת קמיר- וויס אישרה את ההסדר אליו הגיעו הצדדים, במסגרתו הנאשם הורשע בביצוע העבירות, נגזר עליו תשלום של קנס כספי של 60,000 ₪ ואף הוטל עליו צו להפסקת השימוש ככל וזה  נותר במקום. עוד הטיל  בית משפט התחייבות כספית  בסך  כפול של 120,000 ₪ שלא לעבור על הוראות חוק התכנון והבניה במשך שנתיים.

ראש העיר רמי גרינברג “פיצולי הדירות והחיבורים הפרוביזורים שנעשים באופן פיראטי ובניגוד לחוק, מסכנים את הדיירים הגרים בדירות ואף את שאר דיירי הבניין. אנחנו לא מתפשרים על איכות חיי התושבים ופועלים באופן מוגבר כנגד התופעה המסוכנת. עיריית פתח תקוה תמשיך לאכוף נושאים חשובים אלו, בעיקר למען ביטחונם ורווחתם של תושבי העיר וכן לטובת השמירה על הסדר הציבורי. אני מודה ללשכה המשפטית בעירייה ולעובדי האגף לפיקוח על הבניה על קידום נושא חשוב זה באפיקים הנדרשים.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x