צילום: מירו ביטון

יש לרמי לגרינברג קואליציה: אדי קואז ורועי פן מרשימת אכפ”ת, נכנסים לקואליציה

פחות משבוע השלים ראש העיר פ"ת הנבחר, רמי גרינברג את מלאכת השלמת הקואליציה עם הצטרפותם של שני נציגי רשימת אכפ"ת, אדי קואז ורועי פן

(צילום: מירו ביטון)

ראש העיר הנבחר רמי גרינברג משלים את מלאכת הרכבת הקואליציה. כפי שדיווחנו כאן הבוקר בפתח תקוואי, לגרינברג היה חסר מושב אחד להשלמת הקואליציה אחרי הצטרפותה הבוקר של אורנה דוידאי בכר מרשימת מחוברים לקואליציה שלו.

כי שדיווחנו כאן, לא מן הנמנע כי אל הקואליציה של גרינברג יחברו חברי סיעות שאף התנגדו לגרינברג. וזה בדיוק מה שקורא כעת, אדי קואז ורועי פן מרשימת אכפ”ת, בראשות איציק ברוורמן חוברים אל הקואליציה של רמי גרינברג ובכך יש קואליציה עם 16 מושבים מתוך 29. לצורף השלמת הקואליציה די לו ב 15 מושבים, אך כמה שיותר חברים בקואליציה יותר שקט ויותר יכולת לעבוד.

קואז יקבל את תיק גן החי ואגף רישוי עסקים ובמידה וראש העיר לשעבר העומד בראש רשימת אכפ”ת יפורש, אל הקואליציה יצטרף מנדט נוסף של רשימת אכפ”ת יחד עם שרון סיידה. ובכך יתכן ובעתיד קואז יקבל גם תפקיד סגן ראש העיר בשכר.

עד כה בקואליציה של גרינברג חברים – התחדשות בראשותו עם 5 מושבים, יש עתיד עם – 4, ש”ס עם – 4, אורנה דוידאי -1, וכעת 2 נוספים אדי קואז ורועי פן מרשימת אכפ”ת. גורמים המעורים בפרטים מציינים כי בימים הקרובים צפויים להצטרף חברי סיעות נוספים מרשימות נוספות שלא נכנסות כגוש אחד לקואליציה.

המפלגות שלפי שעה אינן חלק מהקוליאציה הן: הביצועיסטים, גינאדי, הבית היהודי, יהדות התורה, ומח”ל (הליכוד). יתכן ובימים הקרובים יצטרפו חלק מחברי אותן סיעות אל הקואליציה.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x