מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

כך תבחרו מסעדה בפתח תקווה לחגיגת יום הולדת

צילום PIXABAY

פתח תקווה היא אחת מהערים הגדולות בארץ, ונהנית מתנופת בנייה ואכלוס גדולה בשנים האחרונות.

עם ריבוי האוכלוסייה והעלייה במגוון שלה, עלה גם היצע המסעדות. כך, בחירת מסעדה מעולה בפתח תקווה היא משימה לא כל כך קשה, אלא להיפך: באזורי העיר השונים יש מסעדות מכל הסוגים ולכל הגילאים. יש להניח שקל יהיה לכם גם למצוא שולחן, אפילו לחבורה גדולה.

מסעדה לחבורה גדולה

כאשר מדובר באירוע משפחתי או אירוע של חברים, ויש יותר מאשר שלושה זוגות, צריך מקום בעל תפריט יחסית מגוון, שיכול להציע משהו מתאים לכל אחד.

לחבורה גדולה, חפשו מסעדה שמגישה לפחות שני סוגים של מנות צמחוניות או טבעוניות. אם אין מנות כאלה, בררו מראש מה האופציה של המטבח להגיש מנה כזו בהזמנה מיוחדת.

בנוסף, חפשו מסעדה שבה החלל יחסית גדול, כדי שלא תרגישו לא נח לעשות קצת יותר רעש ממה שאתם רגילים לו.

מסעדה לזוג או שניים

גם בתחום הרומנטי יש לפתח תקווה מה להציע: חפשו מסעדה קטנה ואינטימית יותר, שבה התאורה קצת מעומעמת והמוסיקה אולי פחות רועשת. במקומות כאלה יש סיכוי קטן יותר שתתקלו בחבורות גדולות של חוגגים או בני נוער, שנוטות להיות רועשות יותר.

מסעדה משפחתית

חפשו אוכל פשוט יחסית, שיכול להתאים לכולם: אוכל מזרחי, סיני או תאילנדי ומסעדות שמגישות המבורגרים הן לרוב מסעדות שמתאימות מאוד לאירועים משפחתיים.

במקומות כאלה קל יותר לילדים לקבל את מבוקשם, מצד אחד, והמבוגרים יכולים גם הם ליהנות. חפשו מקומות שמגישים כמה מנות טובות של סלטים, אם יש ביניכם שומרי משקל, למשל.

ושוב: חשוב שהמקום יהיה יחסית גדול, כיון שחבורות משפחתיות גדולות נוטות להיות רועשות יותר, גם בלי שהן מתכוונות לכך.

איפה יש מסעדות בפתח תקווה?

מסעדות מסורתיות וביתיות יותר, כאלה שפתוחות במשך היום, ופחות בערב, יש במרכז העיר, ובעיקר בסביבות השוק. כאן תמצאו אוכל עיראקי טוב, למשל, לצד בתי קפה וחומוסיות. גם באזור התעשייה של סגולה יש מקומות דומים, שמשרתים את העובדים באזור, בעיקר.

בסביבות יכין סנטר ובאזור התעשייה של קריית מטלון יש הרבה מסעדות של רשתות שונות (המבורגרים, אוכל תאילנדי ואחר) ומסעדות יחסית גדולות. המגוון באזור הזה הוא רב מאוד – לא פחות מזה שבתל אביב, למשל.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x