צילום: pixabay

כך תקנו באלי אקספרס, אמזון ואיביי בעברית

ב"זיפי" הרכישה היא בשפה העברית, ללא צורך בכרטיס אשראי בינלאומי ובשלושה קליקים בלבד

זיפי (Zipy), פלטפורמת מסחר אלקטרוני המנגישה אתרי קניות מובילים בעולם – eBay, Amazon AliExpress ו- Dealextreme, לישראלים, כשהיא מאפשרת לרכוש מוצרים מאותם אתרים, בשפה העברית, ללא צורך בכרטיס אשראי בינלאומי או בחשבון PayPal ומקצרת את תהליך הקנייה לשלושה קליקים בלבד. בנוסף, מעמידה זיפי מערך שירות לקוחות בעברית הזמין ללקוחות 24 שעות ביממה.

100 מוצרים מומלצים ביום מאלי אקספרס, איביי ואמזון 

האתר הוקם מתוך מטרה לאפשר לישראלים לרכוש באתרי קניות בחו”ל, בפשטות ובקלות, וליהנות מהמחירים המשתלמים ביותר, ע”י צליחת מחסום השפה. בזכות אלגוריתם מתוחכם שפיתחה החברה, המתרגם סימולטנית מיליוני מוצרים מאנגלית לעברית, יכולים ישראלים ליהנות מממשק שכולו בשפה העברית, ללא צורך להבין את האותיות הקטנות, שלרוב אינן ברורות, כשמדובר בשפה שאינה שפת אם. חסם נוסף בקניות באתרי חו”ל הוא ההכרח בכרטיס אשראי בינלאומי או בחשבון PayPal, גם על חסם זה התגברה זיפי, כשהיא מאפשרת לרכוש באמצעות כרטיס אשראי מקומי, וללא צורך בחשבון חיצוני, לרבות כרטיסי דביט, דיירקט ועוד, ובכך מאפשרת לכל ישראלי המחזיק בכרטיס אשראי, כולל בני נוער או חיילים, לרכוש באתר.

אנדריי פלוטקין, מייסד משותף וסמנכ”ל טכנולוגיות, Zipy: “אני גאה על כך שהפכנו להיות השגרירים הישראלים של אתרי הקניות הגדולים בעולם, עם היקף של למעלה ממיליון וחצי הזמנות מאז תחילת הפעילות ומחזור חודשי של למעלה מ- 2 מיליון שקל. בימים אלה, אנו נערכים להשקת המערכת ברוסיה ובאוקראינה, וצפויים להשיקה במדינות נוספות באירופה שאינן דוברות אנגלית”.

אתר זיפי מאפשר שיטוט קל ונוח ובחירה בין מגוון מוצרים מתוך הקטגוריות המובנות באתרי הקניות המובילים, ובהם: אופנה, אלקטרוניקה, מוצרי חשמל, אביזרים לסלולר, מחשבים וטכנולוגיה, גאדג’טים ומוצרים חדשניים, חלקים לרכב, תכשיטים, איפור וקוסמטיקה, מוצרים לאם ולתינוק, מוצרי בית וגינה ועוד. ניתן להשוות בין מחירי האתרים בקלות, לקבל מידע על כל מוצר בעברית ולבחור את המוצרים בהתאם לדירוג שקיבלו המוכרים מהגולשים ברחבי העולם. כמו-כן, מציע האתר קטגוריה ייחודית “הכל בפחות מ- 5 שקלים”, הכוללת עשרות מוצרים במחיר של עד 5 שקלים.


0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יפיוף
7 years ago

חשבתי שרק אני מכיר אותם

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x