מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

כל היתרונות של מסגרת אשראי חוץ בנקאית

תמונה FREEPIK

אם אתם שואפים לניהול פיננסי יעיל, אתם כמובן מבינים את החשיבות של נוחות, גמישות ושליטה. אלה ערכים שקשה להשיג באמצעות מסגרת אשראי בודדת – זו שאתם מקבלים במסגרת חשבון הבנק שלכם.

אם אתם צריכים מסגרת נוספת, כרטיס אשראי חוץ בנקאי הוא הפתרון.

יותר גמישות ונגישות

בניגוד להגדלת מסגרת בבנק, שבדרך כלל נתקלת בבירוקרטיה וחומות ופעמים רבות אינה מאושרת בסופו של דבר, השגת מסגרת נוספת כרוכה במידת הזכאות שלכם לכרטיס אשראי. בהנחה שאתם זכאים לקבל כרטיס, תקבלו גם מסגרת. גם אנשים ועצמאים בלי היסטוריית אשראי מושלמת מקבלים גישה למסגרת שהם צריכים (לפחות באופן חלקי). הנגישות הזו משמעותה שיותר אנשים יכולים למנף אשראי לניהול הצרכים הפיננסיים שלהם, מהוצאות בלתי צפויות ועד לניהול תזרים מזומנים לעסקים קטנים.

פישוט הניהול הפיננסי

מסגרת אשראי נוספת מאפשרת ניהול פיננסי מאורגן יותר. כאשר מתנהלים עם שתי מסגרות, ניתן ליצור הפרדה בין קטגוריות שונות של רכישות או בין רכישות פרטיות לעסקיות. תכונה זו מקלה על המעקב שלכם אחר ההוצאות שאתם עושים ואחר החשבונות שאתם צריכים לשלם, ומאפשרת גישה מותאמת יותר לתכנון פיננסי ועמידה בתקציב חודשי.

מרחב נשימה מוגבר

תזרים מזומנים הוא נשמת אפם של משקי בית ועסקים קטנים כאחד. מסגרת אשראי חוץ בנקאית מספקת “מרחב נשימה” מכריע בכך שהיא מציעה גישה מיידית לכספים, ומגשרת על הפער בתקופות של תזרים מזומנים לא אחיד. גמישות זו יכולה להועיל במיוחד לאנשים ועצמאי אשר מתמודדים עם תנודות עונתיות בהכנסות או נתקלים בהוצאות בלתי צפויות. רשת הביטחון הפיננסית מאפשרת קבלת החלטות בטוחה יותר ותכנון אסטרטגי, ללא דאגה מתמדת של מגבלות נזילות.

גישה להלוואות

חברות כרטיסי אשראי מציעות לא רק כרטיסים, אלא שלל מוצרי אשראי נוספים. ברגע יש לכם כרטיס של החברה, אתם יכולים לקבל הלוואה מהירה מאוד והכסף נכנס ישירות לכרטיס (ומוחזר ממנו). כל זה לא נוגע למסגרת הבנקאית שלכם, כך שההתנהלות נוחה וגמישה. בנוסף, חברות אלה מציעות כלים לחיסכון, ניהול הכספים וכו’.

כמובן שיש יתרון נוסף: כרטיס אשראי חוץ בנקאי מגיע עם כל מיני הטבות והנחות, במסגרת תוכנית הנאמנות של החברה. יתרה מכך, כיום כרטיסים רבים כוללים תוכניות לצבירת נקודות או לקבלת החזר כספי על ההוצאות.

כמה מחשבות אחרונות

מסגרות אשראי חוץ בנקאיות, הנגישות באמצעות כרטיסים חוץ בנקאיים מסוגים שונים, מייצגות גישה מודרנית לניהול פיננסי. הן מציעות גמישות, נגישות ואוטונומיה המתאימות לצרכים של הצרכנים והעסקים הקטנים של היום.

על ידי מתן מרחב נשימה לתזרים מזומנים ופישוט הניהול הפיננסי, המסגרת הנוספת מקלה על הטיפול בכספים. בנוסף, כרטיס אשראי חוץ בנקאי נושא עימו יתרונות נוספים, כך שגם אנשים אשר לא זקוקים לעוד מסגרת אשראי נוטים להזמין אותם ולהשתמש בהם.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x