(צילום: עיריית פתח תקווה)

כל מה שאתם צריכים לדעת על ההתרעות החדשות של פיקוד העורף בפתח תקווה

החל מהיום ה- 12/06/19 עובר פיקוד העורף לשיטת התרעה ממוקדת לאזרח, בה מפת ההתגוננות תהיה על פי 1747 אזורי התרעה לעומת 255 אזורי התרעה שהיו בשנים 2015-2019 . מטרת התהליך הממוקד היא לשמור על שגרת חירום מאוזנת ועל רציפות תפקודית משקית. 

בעירפתח תקוה אזור ההתרעה החדש של הרשות יקרא “פתח תקווה” ויופץ באמצעים השונים- אזעקה (ע”י צופרים), אפליקציית פקע”ר, טלוויזיה, רדיו אזורי, רדיו מקומי, אתר פקע”ר.

פיקוד העורף הודיע כי יופסק השימוש במערכת איכון משותפת לכמה ישובים. המשמעות: אם בעבר האיכון היה לכיוון שדרות והאזעקה הופעלה בשדרות וניר עם, ממחר יהיה איכון נפרד לשדרות ולניר עם. אם האיכון יהיה בשטח בין שני ישובים, תופעל אזעקה בשני הישובים, בהתרעה נפרדת לכל ישוב.

הכוונה של פיקוד העורף היא שעם הזמן יידע כל תושב להבחין בין אזעקה בישוב בו הוא נמצא לבין אזעקה רחוקה ולא רלוונטית. בכל מקרה – בהשמע אזעקה יש להיכנס למרחב מוגן ולשהות בו עשר דקות. באזור פתח תקוה משך הזמן בו יש להגיע למרחב המוגן הוא דקה וחצי- בדיוק כמשך האזעקה שתשמע.

יריב סנדלון “עיריית פתח תקוה ממשיכה כל העת, בהיערכות ובמוכנות לשעת חירום, ומיקוד ההתראות על ידי פיקוד העורף יקל על תושבי העיר בעת חירום ויסייע להמשך הרציפות התפקודית”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x