מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

כל מה שאתם צריכים לדעת על קניית אוכל לכלבים!

pixabay

יש לכם כלב או מתכננים לאמץ אחד? כאן נסביר כל מה שבאמת חשוב לדעת על קניית אוכל לכלבים!

תזונה לכלבים

במובנים רבים הכלבים מאוד דומים לבני האדם ובמובנים אחרים הם שונים מאוד. למעשה, גם בכל מה שקשור לאוכל ולתזונה, יש דמיון ויש הבדלים. לדוגמה, גם בני אדם וגם כלבים צריכים מספר אבות מזון בתזונה וגם צריכה של מן הצומח עושה טוב לשתי מערכות העיכול. יחד עם זאת, בעוד שבני אדם נהנים מאוד מתבלינים מכל הסוגים, לכלבים זה פשוט לא עושה טוב. הבדל משמעותי נוסף הוא במאכלי שוקולד – לבני האדם טעימים מאוד ואילו לכלבים הם מסוכנים ביותר! זוהי הסיבה לכך שכלבים צריכים מזון ייעודי להם.

הסוגים הקיימים

כיום ישנם סוגים רבים ושונים של אוכל לכלבים וחשוב להכיר אותם לפני שאתם בוחרים את האוכל בשביל הכלב שלכם. לדוגמה, יש אוכל מוצק ויש אוכל רטוב. האוכל המוצק מיועד לכלבים בוגרים ובריאים ובאופן שוטף ולכן הוא גם הנפוץ ביותר ואילו האוכל הרטוב ניתן בדרך כלל כפינוק או לכלבים שמתקשים לאכול אוכל מוצק. כמו כן, יש אוכל ייעודי לגורים, לכלבים עם בעיות בריאותיות שונות ועוד.

לא על האוכל לבדו

מלבד האוכל עצמו, הניתן לכלבים באופן שוטף, יש מוצרים נוספים, הקשורים למזון ולבריאות הכלב, שחשוב לדעת עליהם. הכוונה היא לתוספי תזונה שונים, שעוזרים לשמור על בריאות הכלב לאורך זמן. כמו כן, יש גם חטיפים, שיכולים לעזור בתהליכי אילוף של הכלב וגם פשוט כדי לפנק אותו. כמו כן, חשוב מאוד לרכוש לכלב גם עצמות. זאת, לא רק כדי לאפשר לו לשחק וליהנות מהן, אלא גם מפני שהן עוזרות לשמור על שיניים חזקות.

איפה כדאי לקנות?

ישנן דרכים שונות ומקומות שונים, בהם ניתן לרכוש אוכל לכלבים. אז איך בוחרים את המקום המתאים ביותר לכך? ובכן, יש לכך מספר פרמטרים. ראשית, חשוב לבחור מקום, שמוכר את סוג האוכל הדרוש לכלב שלכם. כמו כן, חשוב גם לבחור מקום עם זמינות גבוהה, על מנת שתוכלו לרכוש את האוכל בקלות, גם אם נזכרתם ברגע האחרון, ולספק אותו לכלב שלכם. חשוב לא פחות, לבחור מקום שמציע שירות אדיב ומקצועי, ואשר יוכל לייעץ לכם לגבי המזון המתאים ביותר עבור הכלב בהתאם לצרכים הייחודיים שלו.

לסיכום

בחירת אוכל לכלבים הוא לא עניין של מה בכך ויש לבחור אותו בתבונה מתוך המגוון הרחב של האפשרויות הקיימות ובהתאם לצרכי הכלב לפי גילו ומצבו הבריאותי. כמו כן, חשוב גם לספק לכלב את הדברים הנוספים הדרושים לו כמו עצמות, תוספי תזונה וחטיפים. הבחירה החשובה האחרונה היא מקום רכישת האוכל, אותה חשוב גם כן לבצע בתבונה כדי להבטיח שהכלב שלכם מקבל את כל מה שהוא זקוק לו.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x