מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

כמה כסף גובים בעלי מקצוע בפתח תקווה

תמונה FREEPIK

כאשר אנו מזמינים עבודה אצל בעל מקצוע, השאלה שהכי מעניינת אותנו היא בסופו של דבר מה העלות של השירות. כמובן שהעלות אינה חזות הכל ופעמים רבות ניאות לשלם יותר כסף כדי לקבל בתמורה שירות טוב יותר ובכל זאת למחיר חשיבות עליונה בעבודתו של בעל מקצוע. מכיוון שזהו המצב, נרצה לדעת כמה כסף גובים בעלי מקצוע בפתח תקווה.

תמחור עבודה

ראשית, נפתח ונבהיר כי לא נוכל, כמובן, להעניק מידע מדויק ומספרים מוחלטים באשר לסכומים שגובים בעלי מקצוע בפתח תקווה. המחיר תמיד תלוי נסיבות והקשרים וכל המידע הרי הוא כללי בלבד, בגדר קריאת כיוון חשובה עבורכם. מכיוון שכך, לפני שנצלול אל המחירים עצמם נצא לסיור קצר בעולמות תורת המחירים, במטרה להבין טוב יותר כיצד בעל מקצוע מתמחר את העבודה שלו.

עלויות משתנות

שכר עבודה מורכב מכמה מרכיבים. הרכיב הראשון בו, הוא ההוצאות של בעל המקצוע. כך, במידה למשל שהזמנתם בעל מקצוע למילוי גז מזגנים במזגן והגז עולה מאה שקלים, מחיר העבודה יתחיל במאה שקלים. הסיבה לכך, פשוטה למדי. בעל המקצוע צריך להרוויח מעבודתו. השלב הראשוני בלהרוויח הוא לא להפסיד, ואם העלויות לא יגולמו במחיר בעל המקצוע יספוג הפסדים.

עלויות קבועות

אל מחירן של העלויות המשתנות, יש לצרף את עלות ההוצאות הקבועות. הוצאות קבועות כוללות כל עלות שלא משויכת לעבודה ספציפית. בכללן, ניתן למצוא עלויות שכירות, ככל שיש כאלו. בנוסף, משכורות לעובדים נחשבות אף הן עלויות קבועות כמו גם הוצאות רכב, ארנונה וכדומה.

נניח כי סך העלויות הקבועות הללו עומד על 8,000 שקלים בחודש. בעל המקצוע מבצע בחודש 200 עבודות אשר כולן זהות במאפייניהם. במקרה שכזה, העלויות הקבועות יתחלקו בין הלקוחות, דהיינו תוספת של 40 שקלים לכל עבודה. כך, אותו טכנאי מזגנים דלעיל לא יגבה לפחות 100 שקלים אלא לפחות 140 שקלים עבור עבודתו.

פרמיה

אל סך העלויות הקבועות והמשתנות, מוסיף בעל המקצוע פרמיה. הפרמיה היא זו המשקפת את הרווח של בעל המקצוע. עיקר הפער בין המחירים של בעלי המקצוע השונים, נובע מהבדלים בפרמיה שהם לוקחים לעצמם.

גובה הפרמיה אשר גובים בעלי מקצוע, נגזר ממספר גורמים. ראשית, מדובר בהחלטה אסטרטגית. בעלי מקצוע יכולים לבחור בטקטיקה של פרמיה גבוהה ומעט עבודות בחודש או פרמיה נמוכה ועבודות רבות מידי חודש.

חשבו, למשל, על קוסם בפתח תקווה. הקוסם יכול לגבות פרמיה של 500 שקלים עבור כל מופע, להופיע 15 פעמים בחודש ולהרוויח 7,500 שקלים בחודש. לעומתו, קוסם אחר יכול לגבות פרמיה של 300 שקלים בלבד כך שהמופע שלו יהיה זול יותר, לעבוד 25 פעמים בחודש ולהרוויח את אותו הסכום. המחיר הנמוך ימשוך לקוחות רבים יותר והמחזור החודשי לא ייפגע.

ייתכן שאתם תוהים, מניין ישיג הקוסם השני לקוחות רבים כל כך כל חודש. התשובה היא כי ביכולתו של הקוסם לפנות לקהלי יעד רבים. הקוסם ישווק את עצמו גם בתור קוסם ליום הולדת 5 בפתח תקווה וגם בתור קוסם למבוגרים בפתח תקווה . הקסמים שיבצע הקוסם יהיו בהתאם לקהל היעד והוא יתאים את עצמו אליהם. כך, הקוסם ייהנה ממגוון לקוחות בכל חודש.

ההתאמה תיעשה בתוכן המופע ובאורכו. מופע לילדים יהיה לרוב קצר יותר ממופע לבוגרים. כמו כן, מופע לילדים ישלב קטעי ליצנות עם בלונים, פנטומימה והפתעות בעוד שמופע קוסמות למבוגרים יכלול בידור, סטנדאפ ואמנות חושים.

הפרמיה אינה רק נגזרת של אסטרטגיה אלא גם, ואף בעיקר, של היצע וביקוש בשוק. הביקוש לבעל המקצוע נגזר מכמה קריטריונים. המשמעותיים שבהם היא רמת החשיפה לבעל המקצוע, רמת הניסיון שלו, מידת האמינות וכן המקצוענות של בעל המקצוע. מכיוון שכך פועל השוק, בעל מקצוע מיומן, מנוסה, אמין ומוכר יוכל לגבות פרמיה גבוהה בעוד שבעל מקצוע מתחיל יגבה פרמיה נמוכה משמעותית.

חשבו, למשל, על משרד חקירות בפתח תקווה . חוקר מנוסה וותיק, בעל הצלחות רבות, רקורד מרשים, רמת דיסקרטיות גבוהה, רקע אישי רלוונטי וכזה ששמו הולך לפניו, יוכל לגבות מחירים גבוהים יותר עבור עבודתו ביחס לחוקר מתחיל.

פערים בעלויות

נוכחנו לדעת, אם כן, כי מרבית הפערים במחיר בין בעלי המקצוע השונים נובעים מפערים בפרמיה. חשוב לציין כי הפערים בהחלט יכולים לנבוע גם מהעלויות הקבועות והמשתנות ולא רק מהפרמיה. ישנם בעלי מקצוע המשתמשים בחומרים איכותיים יותר, מחזיקים יותר עובדים וכן הלאה. עבורם, העלויות גבוהות יותר באופן המשפיע על המחיר.

המחיר הסופי

לאחר שהבנו כיצד נגזר המחיר ומה מוביל לפערים במחיר, נוכל לצלול אל תוך המחירים הסופיים הנגבים על ידי בעלי מקצוע בפתח תקווה. נפתח בעלויות שגובים קוסמים, נמשיך לעלויות של חוקר פרטי בפתח תקווה ונסיים בעלויות של חשמלאי בעיר.

קוסם בפתח תקווה

העלות של מופע קוסמות בפתח תקווה נקבעת לרוב למופע כולו, האורך כשעה. עלות מופע קסמים לילדים תנוע בין 1,200 שקלים לבין 1,800 שקלים. עלות מופע קוסמות למבוגרים תתחיל בסביבות 1,800 שקלים ויכולה להגיע גם ל-2,500 שקלים.

חוקר פרטי בפתח תקווה

העלות של חוקר פרטי בפתח תקווה היא שעתית. חוקר מתחיל ומיומן פחות צפוי לגבות כ-300 שקלים לשעה. לעומתו, חוקר וותיק ומנוסה ייגבה כ-600 שקלים לשעה. ייתכן שהחוקר הוותיק יבצע את העבודה בחצי מהזמן שהיה לוקח לחוקר המתחיל ולכן העלות הכוללת אף לא תהיה יקרה יותר והתמורה תהיה משובחת יותר.

חשמלאי בפתח תקווה

קשה לקבוע מראש מה תהיה העלות של חשמלאי 24/7 בפתח תקווה . זאת, מאחר שחשמלאי מעניק מגוון שירותים משתנים ולא ניתן לתמחר מראש את העבודה. עם זאת, לאור העלויות הקבועות והפרמיה המינימלית, ניתן להגיד כי עלות הביקור מתחילה מ-200 שקלים אך היא בהחלט יכולה לטפס.

לסיכום

לסיכום, בעלי מקצוע בפתח תקווה גובים מחירים שונים בהתאם לעבודתם, לניסיון שלהם וכדומה. להלן טווח המחירים הסטנדרטי בקרב בעלי המקצוע בהם עסקנו.

השירות

העלות  של קוסם 1,200 עד 2,500 ₪

העלות של חוקר פרטי לשעה  300 עד 600 ₪

העלות של החשמלאי 24/7 200 ₪ ומעלה לביקור

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x