כמה מסוכנת פתח תקווה לילדים שלנו בחופש הגדול?

חופש מסוכן: עמותת 'אור ירוק' בדקה אזו עיר מוסכנת ביותר לילדים בחופש הגדול. באיזה מקום נמצאת פ"ת? כל הפרטים

חודשי הקיץ מזמנים לילדים סכנות רבות, במיוחד בכבישים מאחר והם אינם נמצאים במסגרת מסודרת אשר מגוננת עליהם, וכך ניתן לראות כי בחודשי הקיץ ישנה עליה בהיפגעות ילדים בתאונות דרכים.

על פי נתונים שמפרסמת היום (א’) עמותת אור ירוק, פתח תקווה נמצאת במקום ה – 19 מבחינת סיכון להיפגעות ילדים בחופשת הקיץ –  בין השנים 2011 ל 2015 נפגעו בחודשי הקיץ יוני יולי אוגוסט 70 ילדים תושבי העיר.

העיר חדרה היא העיר המסוכנת לילדים בקיץ, תל אביב במקום השביעי וירושלים לא נמצאת בין 20 הערים המסוכנות.
העיר המסוכנת לילדים בחופש הגדול - פתח תקווהמעניין לראות כי ברשימת 31 הישובים שנבחנו (מעל 50 אלף תושבים) בדיקת הערים החרדיות מעלה כי שלוש ערים בלבד נמצאות ברשימה – בני ברק, בית שמש ומודיעין עלית.

שמואל אבואב מנכ”ל עמותת אור ירוק: “ראשי הערים חייבים לרכז מאמץ כדי לצמצם את מספר הילדים שנפגעים בכל השנה בתאונות דרכים ובמיוחד בחופש הגדול שמביא עימו סכנות גדולות. חייבים להתקין פסי האטה בסביבת ריכוז גבוהה של ילדים כמו פארקים, גינות ומתנסי”ם ובמקביל להגביר את המודעות לסכנות שהכביש מציב גם באמצעות הקייטנות ופעילות עירונית נוספות. אני קורא לראשי הערים לשלב ידיים עם המשטרה המקומית ולפעול על מנת שכל הילדים יעברו את החופש בשלום ויתחילו את שנת הלימודים הבאה בריאים ושלמים”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
א.א
8 years ago

מתי אור ירוק יפסיקו לחפור לנו עם נתונים?!

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x