ראובן יוסופוב, ראש המועצה הדתית פ"ת. צילום: יעקב כהן

כנס הגבאים הגדול של המועצה הדתית פתח תקווה

המועצה הדתית פ"ת בראשות ראובן יוסופוב כינסה השבוע את גבאי בתי הכנסת לאירוע מיוחד בשיתוף התאחדות בתי הכנסת בישראל לקראת חגי תשרי

מאות גבאים השתתפו בכנס ויום עיון שיזמה המועצה הדתית בעיר יחד עם התאחדות בתי הכנסת בישראל. במסגרת הכנס נחשפו הגבאים להצגת יצרנים מתחום בתי הכנסת וכלים מעשיים לקראת חגי תשרי בהם רבים מתושבי העיר פוקדים את בתי הכנסת.

הכנס נערך במעמד ראש העיר פ”ת רמי גרינברג, הרב אליהו גינת מ”מ וסגן ראש העיר, הרב הראשי הגאון הרב מיכה הלוי שליט”א, רב שכונות הצפון הגאון הרב משה פינטו, הרב הדיין הרב אברהם אבידר שליט”א, הרב יהושע לוי ראש ישיבת עטרת הלווים, ראש המועצה הדתית ראובן יוסופוב, מנכ”ל המועצה הדתית עופר אברהם, הרב אברהם סבג מ”מ ראש המועצה, מנהל מחלקת הכשרות ינון פרסיק, חברי ועובדי המועצה הדתית ויו”ר התאחדות בתי הכנסת בישראל אלי בן ארוש.

ראש המועצה הדתית ראובן יוסופוב סקר בהרחבה בפני הגבאים את פעילות המועצה הדתית בשנה האחרונה על כל מחלקותיה: כשרות, נישואין, עירובין וגניזה והדגיש כי המועצה הדתית עושה כל העת על מנת לשפר ולייעל את השירות למען התושבים. גבאי בתי הכנסת התרשמו ממהפכת בניית ושיפוץ המקוואות בעיר בשנים האחרונות בשכונות רבות בעיר.

את הערב הנעים הזמר דוד צוברי.

ראש המועצה הדתית ראובן יוסופוב הודה בדבריו לגבאי בתי הכנסת על עבודתם במסירות ובהתנדבות והדגיש כי המועצה עומדת לרשותם בכל עניין יחד עם יו”ר וועדת בתי הכנסת הרב אברהם סבג. הוא ציין בדבריו את שיתוף הפעולה של המועצה עם ראש העיר רמי גרינברג בבניית מקוואות ועל הסיוע בשיפור שירותי הדת לכל התושבים והודה במיוחד למנכ”ל המועצה עופר אברהם על המקצועיות והניסיון של שנים בתחום אותו הוא מביא לידי ביטוי בכל יוזמה חדשה ובניהול המועצה ביד רמה.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x