כתב אישום הוגש נגד הנהגת שדרסה למוות הולך רגל ברחוב היבנר בפ”ת

כתב אישום הוגש הבוקר לבית המשפט בבית המשפט לתעבורה מחוז מרכז נגד תושבת פתח תקווה שהייתה מעורבת בתאונת דרכים קטלנית ברחוב היבנר בפתח תקווה בה נהרג למוות קשיש בן 89 בעת שחצה את הכביש ברחוב היבנר בעיר. 

על פי כתב האישום ביום 22/7/16, בשעה 08:10, נהגה הנאשמת ברכב פרטי מסוג מאזדה 5cx, ברחוב היבנר בפתח תקוה, ממערב למזרח, אותה עת החל יוסף קלוגמן ז”ל, לחצות את הכביש, שלא במעבר חצייה, באלכסון מדרום לצפון, בקטע הכביש שברחוב היבנר 13. הוא חצה נתיב אחד, והמשיך לחצות את הכביש על מנת להשלים את החצייה.

הנאשמת לא הבחינה כלל ביוסף, המשיכה בנסיעתה, במהירות של כ- 42.9 קמ”ש, ופגעה בו באמצעות חזית שמאל קדמית של הרכב, וזאת לאחר שיוסף הספיק לחצות כ-4.4 מטרים מהכביש. כתוצאה מהפגיעה, יוסף נגרר על הכביש בכיוון תנועת הרכב, עד לעצירתו הסופית של הרכב בנתיב הנגדי.

כתוצאה מהתאונה, נגרמה ליוסף חבלת ראש משמעותית והוא נפצע באורח אנוש ואיבד את הכרתו, הוא הובהל לבית החולים “בילינסון”, שם חלה החמרה במצבו. למרות פעולות החיאה, נקבע מותו של יוסף כתוצאה מהתאונה.

על פי כתב האישום במעשיה גרמה הנאשמת למות של יוסף בנהיגה רשלנית. אלה פרטי הרשלנות המיוחסים לנאשמת: לא שמה ליבה כנדרש לדרך, לא היתה ערנית דיה לנעשה סביבה, ונהגה בקלות ראש וברשלנות. לא הבחינה ביוסף, שהספיק לחצות חלק ניכר מהכביש ולא אפשרה לו להשלים את חציית הכביש בבטחה. לא האטה ולא בלמה את מכוניתה במועד על-מנת למנוע פגיעה ביוסף. לא נהגה כפי שאדם מן היישוב היה נוהג בנסיבות המקרה.

תאונה קטלנית ברחוב היבנר: הולך רגל נהרג מפגיעת רכב

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x