כ 80 נדבקים בקורונה במתחם העובדים הזרים בקרית אריה

כ-80 נדבקים במהלך הסופ"ש: רה"ע פ"ת רמי גרינברג עדכון את שר הבריאות וראש המל"ל על נתוני ההתפרצות במתחם העובדים הזרים בקרית אריה

ביום חמישי (13.8) בשעות הערב, עדכן הרופא הנפתי את ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, כי במתחם בו שוהים עובדים זרים בפאתי העיר – באזור התעשייה קרית אריה – נמצאו כ-20 מאומתים לנגיף (נכון ליום ה’).

עם קבלת המידע, ראש העיר הנחה את גורמי הביטחון ברשות להקים חפ”ק מחוץ למתחם המדובר אשר נסגר בעקבות כך. במהלך סוף השבוע האחרון, פעלו בשטח צוותים של משרד הבריאות, קופות החולים, המשטרה ופיקוד העורף יחד עם גורמי העירייה כדי לערוך בדיקות ל- 268 עובדים השוהים במקום. נכון לעכשיו נמצאו כ-80 חיוביים כאשר חלק מן הבדיקות התקבלו (כ-40 פונו למלוניות, 4 מאושפזים).

ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, ערך הבוקר שיחת עדכון עם ראש המל”ל ושר הבריאות ועדכן אותם על הפעולות שנעשו עד כה בשטח. בהמשך לכך, עיריית פתח תקוה נערכת להעברת הפיקוד על האירוע למשטרת ישראל ולמל”ל ובמקביל הגורמים פועלים לפינוי מהיר של הנדבקים למלוניות. יצויין כי במהלך הסופ”ש העירייה פעלה למילוי צרכיהם של השוהים במקום.

ראש העיר רמי גרינברג “עם קבלת העדכון לגבי הנדבקים במתחם, פעלנו בצוותים מתוגברים כדי לסגור את האזור, לערוך בדיקות לעובדים הזרים ולמלא את צרכיהם ככל שנדרש. חשוב לציין כי המתחם אינו נמצא בקרבת אזור מגורים – והוא נותר סגור. האירוע נמצא תחת שליטה ואנחנו פועלים בשיתוף פעולה על כלל הגורמים כדי לפנות את שאר הנדבקים למלוניות.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x