צילום: עיריית פ"ת

כ -800 מתגייסים השתתפו בכנס מיוחד של אגף חברה נוער וצעירים

כנס המתגייסים 2019 של עיריית פתח תקוה התקיים בהיכל התרבות, הכנס נפתח במפגש של המלש"בים בתחנות החווייתיות שהעבירו חיילי פרק המשימה (חיילי הנח"ל)

התחנות עסקו במגוון נושאים הקשורים להכנה לשירות הצבאי כמו טריוויה בנושא תפקידי נשים בצה”ל, רשימת ציוד לתיק ליום הגיוס, מידע על תנאי השירות, זכויותיהם של המתגייסים וטיפים לטירונות.

בנוסף הזמינו את בני הנוער להשתתף ב״בוחן מסלול״ קבוצות ההכנה לצהל שמעבירים חיילי פרק המשימה (פרטים במרכז ההכנה לצהל). בכנס הוצבו לרווחת המתגייסים עמדה להנפקת כרטיס חייל ועמדת לשכת גיוס.

הערב התחיל בהופעה של להקת חייל מודיעין ובהמשך הגיעו ראש העיר רמי גרינברג והמשנה לרה”ע וראש אגף חברה נוער וצעירים רפי דהן, לברך את המתגייסים ולאחל להם שירות קל ומשמעותי. רמי גרינברג: ״פתח תקוה היא עיר שיש להתגאות בה והגיוס לצה״ל הוא חשוב ומשמעותי הן למתגייסים והן לשמירה על המדינה שלנו. אנו מאחלים לכל המתגייסים שירות משמעותי, מהנה ובטוח״.

נציג מועצת הנוער העירוני תומר יצחק בירך גם הוא ועדכן את בני הנוער באירועים לקיץ הקרוב ואחריו עלה הסטנדאפיסט אורי חזקיה שלא חסך בבדיחות על הצבא ועל הגיוס הבא עליהם לטובה.

בסוף הערב כל מסיימי כיתה י”ב קיבלו תיק של 55 ליטר כשי לקראת הגיוס מטעם העירייה. האירוע התקיים בארגון והפקה של אגף חברה, נוער וצעירים בראשות רפי דהן המשנה לראש העיר וגיא אליהו מנהל האגף, בהתאם למדיניות ראש העיר רמי גרינברג לקדם את תחום החיילים, הסטודנטים והצעירים בעיר.

ראש העיר, רמי גרינברג. צילום: עיריית פתח תקוה
0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x