מיניבוס קטן ושקט. צילום: מולי מנדלסון

לאור הביקוש: שירותי התחבורה הציבורית בשכונות שעריה, אחדות, מחנה יהודה ונווה דקלים יורחבו

בנוסף, לראשונה, החל מה-7/12 יופעל שירות תחבורה ציבורית במוצאי שבת בשכונת נווה דקלים באמצעות קו 33. כל הפרטים

החל מה-7/12 יופעל קו חדש במוצאי שבת בלבד קו  33 אשר יחבר בין אזור התעשייה סגולה, דרך שכונת נווה דקלים, מרכז העיר (כולל היכל התרבות והשוק) ושכונות  שעריה, אחדות, מחנה יהודה ומשם ימשיך על מסלול קו 23 עד בית רבקה. קווים 31,23 ימשיכו לפעול כרגיל בימים ראשון עד שישי.

ייחודיות הקו החדש שיופעל באמצעות מיניבוסים חדשים, שקטים, מהדגם המחמיר ביותר לשמירה על איכות הסביבה ועל איכות חיי התושבים. בנוסף, לראשונה, החל מה-7/12 יופעל שירות תחבורה ציבורית במוצאי שבת בשכונת נווה דקלים באמצעות קו 33.

יש לציין כי בימים אלה משרד התחבורה אישר תוספת של עשרות נסיעות בקווי התחבורה הציבורית בפתח תקוה וקו 23 הוותיק גם הוא מתוגבר באופן משמעותי.

ראש העיר רמי גרינברג “ראינו את הצורך בתגבור התחבורה הציבורית בשכונת שעריה ומתחילת השנה הושקעו בתחבורה הציבורית עשרות מיליוני ₪! בשכונת שעריה פתחנו קו חדש, קו 20, שעונה על צורך משמעותי של התושבים ולראייה היקף הפעילות של הקו הוא כ-100,000 נוסעים בחודש. חיברנו את שכונת שעריה לרמת סיב ולמכללת העיר פתח תקוה באמצעות קו 22, תגברנו את קו 82 שמחבר את שכונת שעריה לתל אביב וכאמור פתחנו קו חדש. בימים אלה, אנו מתקינים סככות אוטובוס חדשות בשכונות ברחבי העיר, בדגש על השכונות הוותיקות בהיקף חסר תקדים”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x