צילום: גיל חתוכה

לא נולדים מנהיגים, לומדים להיות כאלה – אירוע הוקרה לנוער מתנדב 2021

אירוע הוקרה עירוני חגיגי לנוער המתנדב של ראש העין התקיים השבוע. במסגרתו נבחרו 40 בני נוער שהצטיינו לאורך השנה בעשייה החברתית שלהם למען הקהילה.

באירוע חגיגי שהתקיים בחצר מרכז הנוער “הצריף” התכנסו הורים, מנהלי בתי הספר וצוותי חינוך לכבד את 40 בני הנוער המצטיינים ולשמוע על העשייה החברתית שלהם לאורך כל השנה במסגרת תכנית “התפתחות אישית ומעורבות חברתית”.

בטקס צוינו תכניות ההתנדבות הרבות בהן בני הנוער לקחו חלק ונגעו כמעט בכל שכבות הקהילה בעיר: ילדים, קשישים, אנשים עם צרכים מיוחדים ועוד.  תוכניות ההתנדבות השונות קיבלו השנה משמעות רבה יותר נוכח תקופת הקורונה. בנוסף להצטיינות האישית של בני הנוער, חולקו תעודת הוקרה לתנועות הנוער בעיר כהערכה על עשייתם הייחודית בתקופת הקורונה.

את הערב פתחו חברי “הרכב מנצח” שריגשו את הקהל בשירתם המופלאה.

ראש העיר, שלום בן משה, בירך את בני הנוער על העשייה המבורכת שלהם ועל כך שהוא שמח לפגוש אותם נותנים מעצמם לכל שכבות האוכלוסייה בעיר והוא בטוח כי הם יתקדמו לתפקידי מנהיגות בחברה הישראלית .

הערב הסתיים בסרטון מרגש ששיקף את העשייה הענפה של בני הנוער בתכניות ההתנדבות השונות.

בערב נכחו ראש העיר שלום בן משה, עדי אביני, סגן ראש העיר מחזיק תיק חינוך ממלכתי, בני אנניה, מחזיק תיק נוער וצעירים, עומר שכטר, מחזיק תיק חינוך ממלכתי , ליאת מוסרי בבייב, מנהלת מחלקת נוער וצעירים ורינת מגידו שעיה מנהלת התנדבות רשותית בחינוך,  שניצחה על כל האירוע.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x