לבריאות: ראש העיר, רמי גרינברג ערך סיור בבית חולים השרון

ראש העיר רמי גרינברג ערך הבוקר (יום ה׳) סיור הכרות במרכז רפואי השרון. בסיור השתתפו כל מנהלי המחלקות של בית החולים ובראשם מנהל המרכז, ד״ר אילן עוזרי

(צילום: לשכת הדובר)

ראש העיר קיבל סקירה על הפעילות המיוחדת של המרכז הרפואי, תוך ביקור ב – 8 חדרי ניתוח שהינם מהמתקדמים בארץ והכרות עם המנתחים המובילים בארץ בתחומם. כן ביקר ראש העיר במערך הלוגיסטי, ביחידת הצינטורים והדיאליזה.

ראש העיר גרינברג הודה על הסיור המרתק ואמר: “המרכזים הרפואיים הנפלאים בעיר פתח תקוה מספקים מגוון רחב של שירותי בריאות, ובתוך כך גם מרכז רפואי השרון המספק שירות מקצועי ואיכותי בתחומו. הייחודיות של השרון היא באהדה הרבה לה הוא זוכה בקרב תושבי העיר שהעניקו לו לאחרונה ציון גבוה בשביעות הרצון מאיכות השירות וזה לא עניין של מה בכך״ גרינברג הדגיש כי הוא מכיר בחשיבות של השרון ״אנחנו נעשה הכל כדי שהמרכז החשוב הזה ימשיך לספק את השירות האיכותי לתושבים שלנו. אני עומד לרשות בית החולים ואסייע בכל מה שניתן״ אמר גרינברג.

במהלך הביקור זכה ראש העיר לחיבוק חם מתושבי העיר שהחמיאו לו על הפעולות הראשונות בהן נקט עם כניסתו, בדגש על השיפור במצב נקיון העיר. רבים ביקשו אף להצטלם עימו ולכל אחת ואחד מהם חילק גרינברג כרטיס ביקור עם הטלפון האישי שלו.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x