מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

להתאמן כמו אסטרונאוטים

צילום: pexels.com

תמיד חלמתם להיות אסטרונאוטים? אומנם החלום יכולים להיות טיפה רחוק, אך זה לא אומר שאתם לא יכולים להתאמן כמוהם. אחת מהמשימות הקשות ביותר בחלל תהיה לבצע פעילות גופנית לאורך זמן. הרי יש לא מעט אסטרונאוטים שנמצאים בחלל חודשים רבים, והם מוכרחים לבצע פעילות גופנית. על מנת להתמודד עם המכשול הגו מיטב המומחים את שיטת האימון שנקראת EMS. האימון הזה מתבסס על עצימות נמוכה עם תוצאות שלא משתמעות לשתי פנים. כך שעם תזוזה מינימלית ועם מכשור מיוחד תוכלו למצוא את עצמכם משיגים את המטרות. מה שהיה נשמע לכם בעבר כלא אפשרי יכול להפוך למציאות ברת קיימא. כל מה שנדרש מכם לעשות זה רק לקרוא עוד קצת על שיטת האימון הזאת.

שיטת אימון שמגיעה עם קבלות

בשונה משיטות אימון אחרות שמגיעות עם הרבה ציפיות, כאן מדובר על שיטת אימון מוכחת. אימון EMS הוא לא אימון חדש שהתחיל להיות מיושם רק בשנה האחרונה. מדובר על שיטת אימון שנמצאת בחיינו כבר שנים רבות, והיא ללא ספק אחת משיטות האימון הטובות ביותר. לא מעט מתאמנים מספרים כי בזכות שיטת האימון הזאת הם הצליחו להפוך את החלום שלהם למציאות. כך שגם אם אתם מאסתם בשיטות האימון המסורתיות, אולי השיטה הזאת היא שיטת האימון הנכונה לכם. שיטת אימון שבנויה בעיקר על שימוש במכשור מתקדם המזרז אתכם להשיג את התוצאות הרצויות.

לבצע את האימון עם מאמן אישי

אתם לא אוהבים להתאמן ביחד עם קבוצה גדולה של אנשים? יש כאלה שהאימונים האישיים הם אלה שגורמים להם להיות דבקים במטרה. אימון EMS הוא אימון שמתבצע בקבוצות קטנות מאוד או אחד על אחד עם מאמן אישי. כל אחד יבחר את שיטת האימון שעבורו תהיה שיטת האימון הכי יעילה. לאחר מכן תוכלו להתחיל את האימון, ובתוך זמן קצר גם תצליחו לראות תוצאות. תוצאות שעד לא מזמן היו נשמעות לכם כמו תוצאות לא הגיוניות. אחרי שתתנסו בשיטת האימון הזאת תבינו מיד כי החלום שלכם יכול להפוך למציאות בתוך זמן קצר. אפילו הרבה יותר מוקדם ממה שנדמה לכם בשלב הזה.

להתאמן קרוב מאוד לבית שלכם

אין לכם חשק לנסוע שעות ארוכות על מנת לבצע אימון EMS בעיר כזאת או אחרת? אנו בהחלט יכולים להבין את הרצון הטבעי שלכם. הרי בסופו של יום לצד הרצון להתאמן, יש עוד לא מעט דברים שאתם צריכים לבצע אותם. אם בעבר אימוני EMS היו נמצאים בעיקר באזורים מסוימים, כיום הם נמצאים בכל עיר בארץ. תוך זמן קצר תוכלו למצוא סטודיו שבו מעבירים אימוני EMS ממש קרוב אליכם. כלומר לא תצטרכו להתאמץ יותר מידיי ולא תצטרכו לבצע נסיעות ארוכות מאוד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחור את המקום שהכי מתאים לכם. המקום שיגרום לכם להתאמן בכיף, כאשר התוצאות לא יאחרו להגיע.

אימון EMS לא נמשך זמן רב

כמה זמן אתם צריכים להתאמן על מנת שתוכלו לראות תוצאות? יש כאלה שיגידו שעה ויש כאלה שיגידו אפילו שעה וחצי. הדבר שמבדיל את אימוני EMS מכל שאר האימונים זה שהם נמשכים זמן קצר מאוד. אנו מדברים על אימון של 20 דק’ שמבחינת איכות התוצאות יהיה דומה לאימון של שעה. כך שהאפשרות הזאת תהיה מעולה עבור אנשים עמוסים מאוד. כאלה שאין להם הרבה זמן פנוי, אך בכל זאת כן רוצים להתאמן. יש להם אפשרות להתאמן כמו שאסטרונאוטים מתאמנים בחלל.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x