מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

לוח מחיק מזכוכית

צילום: פיקסלס

לוחות קיר, עם כמה שזה אולי נשמע משהו ארכאי, הם מוצרים שלא מפסיקים להתחדש. הלוחות הסטאטיים ממש לא נפגעו מהעולם הדיגיטלי ונותנים פייט יפה במשרדים, בתי ספר, גנים וכד’  לוחות שעם וגיר ממשיכים להיות בשימוש פעיל ולאחרונה יש טרנד מממשי של לוח מחיק מזכוכית.

השימוש בלוחות הללו הולך וגובר, יש מגוון גדלים, ניתן למצוא קטנים, או כאלה רחבים, גם השימוש שלהם מגוון, בין אם כלוח התלוי מונח בחדר ישיבות או בכיתה ובין אם קירות שלמים שעוצבו בשילוב לוחות מחיקים, שעם או גיר. זהו אלמנט דקורטיבי ופרקטי גם יחד ולמעשה מעיק אפשרות לביטוי מחוץ לגבולות ברורים.

השימוש למשל בלוח זכוכית, באמצעות טושים מחיקים, מייצג שימוש בכתיבה וביטוי על חומר לא סטנדרטי ולא על לוח רגיל ושגרתי,  עם אפשרות לראות את הכתב מכמה כיוונים, מקדימה, הפוך מאחור וכן ציורים וסקיצות מזוויות שונות. זה מעניק בוסט ליצירתיות ולחוסר קונבנציונליות ומעודד חשיבה ייחודית פורצת גבולות.

לזכוכית יש גם נראות מכובדת ונקייה. הצלילות שלה, השקיפות והקלילות שהיא משדרת למשל בחדר ישיבות או במשרד מרעננת מהמראה הכבד והמעונב.  אפשר לרכוש לוח זכוכית מחיק, העומד על רגליים יציבות, בעל מסגרת אלומיניום או ללא, יש לוחות ניידים וכאלה שתלויים על קיר.  אפשר לתלות את לוח הזכוכית באופן צמוד לקיר, בתליה צפה או בהדבקה.

לוחות הזכוכית עשויים מחומר אמיד במיוחד, זכוכית מחוסמת, משוריינת ומלוטשת, בטוחה לשימוש בכל חלל כולל בבית ספר ובסביבת ילדים. הזכוכית יכולה להיות שקופה וצלולה, חלבית או צבעונית, הכל בהתאם לדרישה. אחד הטרנדים הבולטים הוא דווקא שימוש בזכוכית כהה המעניקה לעיצוב מראה קלאסי ומכובד תוך שמירה על קלילות וחדשנות לרכישת לוח מחיק מזכוכית, הקליקו

https://www.shivoky.co.il/product/לוח-מחיק-מזכוכית

אחד היתרונות הגדולים בכתיבה על זכוכית איכותית הוא באפשרויות הניקיון הפשוטות של הלוח, ללא צורך במאמץ פיזי או שימוש בחומרי ניקוי ייחודיים. הכתיבה חלקה ומונעת רעש של חריקה או חריטה, צליל צורם שמפריע לנוכחים. הטוש המחיק אינו משאיר סימן לאחר מחיקתו ואין צורך גם בעזרים יקרים, כל טוש מחיק מתאים למשימה.

לוח מחיק מזכוכית הוא פתרון מעולה שמשלב עיצוב טרנדי נקי ומדליק, יחד עם לוח פרקטי לישיבות או להדרכות. אך על מנת ליהנות מהמוצר חשוב להתקינו בצורה מקצועית ובטוחה. התקנה של גורם מקצועי שיודע להרכיב לוחות מחומרים כבדים על מנת שהלוח לא יפול ויתרסק לרסיסים.

אם מישהו חשב שהלוחות נעלמים מן העולם, חשוב שידע שהלוחות כאן להישאר, אין כמו לצייר, לכתוב או לתכנן על לוח זכוכית. הטוש או העט המחיק שמחליק על הקנבס הזכוכיתי, מעניק תחושת ריחוף כמעט ופותח את אפיקי המחשבה והיצירה לעולמות חדשים.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x