למה עיריית פתח תקוה החלה להחליף את מדחני החניה במרכז העיר?

סוחרי רחוב חובבי ציון פנו לראש העיר וטענו כי כמעט ואין תחלופת רכבים חונים ברחוב, דבר המונע תנועה ערה של הציבור בכלל והקונים בפרט. הסיבה? מדחני החניה המכניים

ראש העיר פ”ת איציק ברוורמן פנה לאגף לפיקוח רב תכליתי וביקש כי יבדקו את הנושא, ואכן הסתבר כי המדחנים המכניים ניתנים לרמייה, ולפיכך יש המחנים את רכבם לכל היום, ופוגעים בתנועה הערה ברחוב.

כידוע, חניה ארוכה צריכה להתבצע אך ורק בחניונים הסמוכים, והמקומות המסומנים בכחול-לבן מיועדים לחניה קצרה וזולה, וזאת על מנת לעודד את תחלופת המכוניות ולעודד את חיי המסחר. אנשים שמחנים במרכז העיר לשעות ארוכות, תופסים את מקומות החניה וגורמים לאנשים שרוצים להגיע למרכז העיר – לוותר.

לאור האמור אישר ראש העיר להחליף ברחוב את המדחנים הישנים ברחוב למדחנים דיגיטליים, ובמידה ויתברר שהפתרון תורם לתנועת קונים, יוחלפו המדחנים גם ברחובות הסמוכים.

ראש העיר איציק ברוורמן “במטרה לעודד תנועה ברחובות מרכז העיר נבדוק את האפשרות להחליף את המדחנים המכניים במדחנים דיגיטליים, ונתחיל בביצוע כבר בימים הקרובים. אנו קשובים לרחשי הציבור ולהצעות הסוחרים, ונשמח לבחון כל הצעה ורעיון שיעלו”.
במהלך השבוע יחל תהליך החלפת המדחנים המכניים ברחוב חובבי ציון דיגיטליים.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x