(צילום: pixabay)

לקראת החופש הגדול: יריד תעסוקה של מועצת הנוער בפ”ת

ראש העיר רמי גרינברג "אנו שואפים לאתר לבני הנוער מקומות תעסוקה ורואים בכך חשיבות גבוהה. אני מברך את מועצת הנוער על היוזמה ומאחל לכולם קיץ נעים ובטוח". כל הפרטים על יריד התעסוקה הגדול לבני הנוער בפתח תקווה

היוזמה המבורכת של מועצת הנוער העירונית של אגף חברה, נוער וצעירים, בראשות המשנה לרה”ע רפי דהן ובניהולו של גיא אליהו, ליזום יריד תעסוקה פועלת מתוך הבנה שמציאת עבודה בגילאי 16-18 איננה דבר פשוט. לשם כך ריכזו מועצת הנוער העירונית בשיתוף חברת רבידים למעלה מ-500 משרות נגישות מותאמות ונוחות לבני נוער, לקיץ הקרוב ומעבר לו.

נציגי מועצת הנוער יודעים משנים עברו שהחשיבות ביריד זה היא אינה רק לתת לבני נוער מקמות עבודה אופציונליים אלא גם לספק הסבר והכרה בזכויותיהם כעובדים. כל המשרות שיוצעו ביריד הן משרות שמותאמות לנוער ומכירות בזכויותיהם ונציגי המועצה יאיישו עמדת הסברה לכל המעוניין לשמוע על זכויות הנוער בעבודה.

ראש העיר רמי גרינברג “תעסוקה של נוער מקנה מוסר עבודה, מחזקת את הביטחון העצמי והמיומנויות וממלאת את הזמן הפנוי בפעילות מועילה. לצד כל פעילויות אגף הנוער בקיץ, אנו שואפים לאתר לבני הנוער מקומות תעסוקה ורואים בכך חשיבות גבוהה. אני מברך את מועצת הנוער על היוזמה ומאחל לכולם קיץ נעים ובטוח״.

כל בני הנוער בגילאי 18-16 מוזמנים לבוא ולמצוא עבודה ביריד התעסוקה השנתי שיתקיים ביום רביעי ה-29.5.19 כ”ד באייר ברחבת בניין העירייה רח’ העלייה השנייה 2 פ”ת, בין השעות 19.00-17.00.

ביריד תוצב עמדת הנפקת כרטיס נוער 10 שנותן הטבות לבני נוער בקיץ ובכלל.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x