לקראת השנה החדשה: הנהלת המועצה הדתית הרימה כוסית עם ראש העיר

השבוע (ג') נערכה במועצה הדתית פ"ת הרמת כוסית לקראת השנה החדשה בהשתתפות ראש העיר רמי גרינברג יחד עם אגף לתרבות יהודית וחרדית בעיריית פ"ת

הנהלת המועצה הדתית התכנסה יחד להרמת כוסית לקראת השנה החדשה. באירוע המצומצם השתתפו ראש העיר רמי גרינברג, הרב הראשי לפ”ת הרב מיכה הלוי, הממונה על המועצה הדתית פלטיאל איזנטל, מנכ”ל המועצה עופר אברהם, סמנכ”ל המועצה ינון פרסיק, סגן ראש העיר איציק דיעי, גילה בן נאים מנהלת האגף לתרבות יהודית ועובדי המחלקות.

הממונה על המועצה הדתית פ”ת מר פלטיאל איזנטל ציין את האתגרים שעמדו בפני המועצה הדתית בעקבות התפרצות נגיף הקורונה “בחצי השנה האחרונה נגיף הקורונה הביא אותנו לעבודה מרובה הן במחלקת הכשרות, מקוואות ועוד, בימים אלו אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם העירייה בכדי לתת מענה ראוי לתושבי העיר ולבתי הכנסת בכדי שיוכלו לקיים את תפילות הימים הנוראים בהתאם לנהלי משרד הבריאות”

ראש העיר רמי גרינברג “שיבח את הממונה על המועצה הדתית פלטיאל איזנטל ומנכ”ל המועצה עופר אברהם על עבודתם המקצועית במשך שנים במתן שירותי דת ראויים לתושבי העיר. הוא ציין כי ניכר שעובדי המועצה הדתית באים לעבודתם מתוך תחושת שליחות “הדבר ניכר כל השנה ובטח עם התפרצות נגיף הקורונה שמאתגר מאוד את כל המערכות, אנו בעירייה גאים בעבודה של עובדי המועצה הדתית שממלאים את השליחות שלהם למען תושבי העיר”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x