צילום: דוברות עיריית פתח תקווה

לראשונה בישראל: העירייה השלימה את התקנת המערכת המיוחדת לטיהור אוויר בכל גני הילדים בפ”ת

עיריית פתח תקוה בשיתוף משרד החינוך, מקדמת בימים אלו התקנת מסנני אוויר בגני הילדים ובכיתות א-ג בבתי הספר ובכיתות א-ו של החינוך המיוחד. לאור כך, פתח תקוה תהיה העיר הראשונה בארץ שבה הסתיימה התקנת המערכת בכ-400 גני ילדים.

מדובר במערכת של חברת איירקואליטי, המסייעת בהשמדת חיידקים, נגיפי קורונה ונגיפים אחרים. המכשיר מאושר על ידי משרד החינוך, מכון התקנים וה-FDA  האמריקאי ולא מסכן את התלמידים בשום צורה ולא מרעיש. המערכת מסננת את האוויר בחלל (הכיתה או הגן) דרך המסנן בכל רבע שעה ובכך האוויר שהילדים נושמים הופך לנקי יותר. המכשיר מותקן באופן בטוח במקום אפקטיבי – בסנכרון עם המזגן.

עיריית פתח תקוה משלימה בימים אלו את התקנת המערכת בכ-400 גנים ברחבי העיר. במקביל, העירייה החלה בהתקנת המערכת בכ-430 כיתות לימוד ברחבי העיר. העבודות צפויות להסתיים לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה. הפרויקט מבוצע באמצעות אגפי הלוגיסטיקה והרכש, אחזקה, גני ילדים והמינהלה בחינוך.

ראש העיר רמי גרינברג “עיריית פתח תקוה פועלת במגוון אמצעים ודרכים כדי לדאוג לרווחתם ובריאותם של תלמידי העיר וצוותי החינוך ולאפשר תנאים לימודיים מיטביים. במסגרת זו, העירייה בשיתוף משרד החינוך, עושה בימים אלו צעד משמעותי אשר צפוי להפחית את החולי וההדבקות בתוך מסגרות הלימוד. המערכת המדוברת הותקנה בכ-400 גני ילדים ברחבי העיר לקראת התקנתה גם בבתי הספר היסודיים. לצד השמירה על הבריאות, כפועל יוצא, אנחנו מקווים כי בעזרת המערכת יופחתו החיסורים שנגרמים כתוצאה ממחלה ושיגרת הלימודים תשמר. נמשיך לפועל בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי שתלמידי פתח תקוה יקבלו את המיטב מהרשות.

גני הילדים שלא שובתים בפ"ת: "השגרה של הילדים שלכם חשובה לנו"

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x