לראשונה בפ”ת: חמישה ימי צהרונית בחופשת חנוכה

עוד הוחלט כי הצהרונית תמשך עד השעה 16.30 ולא השעה 16.00 וכן סוכם, כי במהלך השנה יוחזר (להורים שנמצאים בצהרונית במשך כל השנה) החזר כספי

חבר הנהלת העיר וראש מינהל החינוך רון כץ, קיים אמש (19.12) פגישה דחופה עם ראשי מינהל החינוך ונציגי ועד ההורים העירוני וועד הורי הגנים העירוני, בנושא קיום מסגרת חינוכית בזמן החופשות, בדגש על חופשת חנוכה הקרובה.

מפעילי הצהרוניות במסגרת תכנית “ניצנים” נעתרו לבקשת ראש מינהל החינוך כץ להתאים את מספר ימי החופשה למספר ימי הצהרונית, וכך לראשונה, הצהרונית בגנים ובבתי הספר תתקיים חמישה ימים ולא שלושה ימים כפי שהיה עד כה.

עוד הוחלט כי הצהרונית תמשך עד השעה 16.30 ולא השעה 16.00 וכן סוכם, כי במהלך השנה יוחזר (להורים שנמצאים בצהרונית במשך כל השנה) החזר כספי.

רון כץ “אני מאמין שתיקנו עוול של שנים! עד כה חופשת חנוכה לא גובתה במלואה על ידי מערכת החינוך. במהלך חופשת חנוכה לא ניתנה אפשרות למסגרת חינוכית (צהרונית) למשך כל החופשה. השנה, לראשונה, תתקיים מסגרת חינוכית במשך חמשת ימי החופשה ואין לי ספק שזה יקל על ההורים. עם כניסתי לתפקיד ראש מינהל החינוך אמשיך לעשות למען הציבור, לקדם ולפתח ביתר שאת את מערכת החינוך הטובה בפתח תקוה”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x