לראשונה מזה 30 שנה: מקפת פתח תקווה בדרך להסכם קיבוצי

הרב אליהו גינת יו"ר הנהלת מקפת: "אני גאה שלאחר מאמצים רבים הצליחו הצדדים להגיע להסכם טוב לעובדי מקפת, תוך שמירה על יציבותו של הארגון. אני מבקש להודות לראש העיר איציק ברוורמן על התמיכה ולמנכ"לית מקפת לאה כץ על ניהול המו"מ".

ראש עיריית פתח תקוה איציק ברוורמן הנחה את הנהלת מקפת והאיץ בוועד העובדים להתכנס לטובת גיבוש הסכם, לאחר מספר חודשים בהם הצדדים לא הגיעו להסכמות, ישבו הצדדים למו”מ אינטנסיבי והצליחו להגיע להסכם. יש לציין כי לעובדי מקפת יהיה זה הסכם קיבוצי לראשונה, 30 שנה לאחר הקמת הארגון.

ברוורמן: “אני שמח שהושגו הסכמות ועל כך שמקפת תמשיך לפעול לטובת כלל התושבים בעיר, תוך דאגה לרווחת העובדים”.

עיריית פתח תקוה, הנהלת מקפת בראשות אליהו גינת ורון כץ מ”מ יו”ר הנהלת מקפת, מנכ”לית מקפת לאה כץ, ועד עובדי מקפת בראשות שמעון קביליו ויו”ר המרחב בהסתדרות גיורא נחום ייפגשו לחתימה על ההסכם בלשכת ראש העיר.

בהסכם נשמרים כל זכויותיהם של העובדים הוותיקים ומעוגנים בהסכם, תוספות שכר יינתנו לעובדים על פי מתווה שנקבע. גם רבים מהעובדים השעתיים יכנסו, לאחר שנים רבות, למסגרת ההסכם. העובדים יהיו חברים בעמותה לקידום מקצועי המקנה השתתפות בכנסים והשתלמות סקטוריאלית. לצד ההסכם הקיבוצי בנתה מנכ”לית מקפת יחד עם וועד העובדים מערך של רווחת הפרט והדרכות לעובדים לפיתוח אישי ומקצועי.

הרב אליהו גינת יו”ר הנהלת מקפת: “אני גאה שלאחר מאמצים רבים הצליחו הצדדים להגיע להסכם טוב לעובדי מקפת, תוך שמירה על יציבותו של הארגון. אני מבקש להודות לראש העיר איציק ברוורמן על התמיכה ולמנכ”לית מקפת לאה כץ על ניהול המו”מ”. 

ראש עיריית פתח תקוה, איציק ברוורמן: “העירייה מחויבת לשמירה והבטחת קיום פעילות עירונית אינטנסיבית במתנ”סים לטובת תושבי העיר ולרווחת עובדי מקפת שחשובים לי מאד ולכן הנחיתי להגיע עמם להסכם שישמור על תנאיהם ופעלתי לקידום הסכם קיבוצי לעובדים. אני מודה לכל השותפים למשא ומתן על המאמצים שהשקיעו הצדדים ועל האחריות שגילו בהביאם הסכם אחראי למקפת ולעובדיה, לרווחתם ולרווחת תושבי פתח תקוה.

הרשמה חינם לקבלת עדכונים בוואסטפ


הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם