צילום: עיריית פתח תקווה

לראשונה: שוק ארבעת המינים בפתח תקווה עובר לשכונות – רשימת הדוכנים המלאה

תלונות רבות מצד הסוחרים בשוק המרכזי ותלונות תושבים שנמנע מהם לקנות בדוכנים בשכונות בשל קנסות העירייה בשנים עברו, הובילו את ראש העיר רמי גרינברג ליזום מהפיכה בתחום

לאחר שנים בהם הפעילה העירייה שוק ארבעת המינים מרכזי ברחבת העירייה, וחילקה דוחות של אלפי שקלים לבעלי דוכנים בשכונות בעיר, מוביל השנה ראש העיר רמי גרינברג שינוי מבורך בנושא.

בשנים האחרונות החלו לפעול ברחבי העיר מוקדים ודוכני מכירות פיראטיים רבים של ארבעת המינים, וזאת במקביל לשוק ארבעת המינים המרכזי שהופעל ע”י העירייה ברחבת העירייה, במרכז העיר.

תלונות רבות הגיעו בשנים הללו מצידם של בעלי הדוכנים בשכונות, מהם עלתה הטענה כי יש דרישה אמיתית לדוכנים שלהם בקרב תושבי השכונות וכי העירייה פועלת נגד תושביה. כשמנגד, בעלי הדוכנים במתחם השוק המרכזי שהפעילה העירייה, התלוננו כי העירייה לא אוכפת מספיק את בעלי הדוכנים הפיראטיים, ובשעה שהם נאלצים לשלם סכום משמעותי לעירייה על הפעלת הדוכן, בעלי הדוכנים הפיראטיים גורפים הון.

בעקבות הביקוש שהידלדל בשוק המרכזי, ודרישת הציבור והסוחרים, החליט השנה ראש העיר לפזר את שוק ארבעת המינים אל מוקדים בכל שכונות העיר, לרווחת התושבים והסוחרים, והשנה יוצבו בעיר 22 דוכנים.

ראש העיר מר רמי גרינברג: “טובת התושבים בלבד לנגד עיניי, ולאור הביקוש לדוכנים בשכונות, במקביל למיעוט קונים בשוק המרכזי והפעלת אכיפה וקנסות נגד דוכנים פרטיים ופיראטיים, החלטנו השנה לייעל את המערכת לטובת כל הצדדים”.

להלן רשימת הרחובות בהם יוצבו דוכנים לשוק ארבעת המינים:

  1. 4 דוכנים בכיכר המייסדים
  2. 2 דוכנים בית הכנסת הגדול
  3. 2 דוכנים במדרגות העירייה, רחוב העלייה השנייה
  4. 2 דוכנים ברחוב ההגנה
  5. 2 דוכנים ברחוב קציר
  6. 2 דוכנים ברחוב שפיגל
  7. 2 דוכנים במצבה {ליד השוק רחוב רוטשילד פינת ברון הירש}
  8. 2 דוכנים ליד קניון ברוך
  9. 1 דוכן ליד פיצוחי רדעי, רחוב חיים עוזר
  10. 2 דוכנים בחובבי ציון פינת רוטשילד {סמוך לבנק הפועלים}
    11  .1 דוכן ברחוב רוטשילד {ליד הסופר יש חסד}
0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x