צילום מחגיגות עצמאות בשנים קודמות: עיריית פתח תקווה

לראשונה – תושבי ותושבות פתח תקווה ידליקו משואה בטקס המרכזי בעיר

לראשונה יתקיים ביום העצמאות טקס הדלקת משואות עירוני, בו תודלקנה שבע משואות על ידי תושבי ותושבות העיר, אנשים מעוררי השראה, בעלי נתינה יוצאת דופן, חלקם פורצי דרך בתחומם.

כזכור, לפני כשנתיים, לקראת יום העצמאות 2020 יצאה העירייה בקול קורא המזמין את הציבור להמליץ על אנשים ונשים מעוררי השראה ויכולת נתינה יוצאת דופן אשר ידליקו את המשואות העירוניות לכבודה של מדינת ישראל.

בתהליך יסודי ומעמיק שהובילה רחל אלון יועצת רה”ע לשוויון מגדרי, פיתוח וחדשנות, ששיתף את הציבור הרחב ולאחר מיונים ובחינת כל מועמד ומועמדת ע”י צוות שכלל נציגי ציבור, לרבות בני נוער ונציגי הרשות, ובראשם ראש העיר רמי גרינברג, נבחרו שבעה אנשים ונשים ראויים וראויות. כזכור, לאור הקורונה התבטלו אירועי יום העצמאות בפארק ובתוך כך בוטל גם טקס הדלקת המשואות. אך כעת חזרה הוועדה לשמות התושבים שנבחרו לפני כשנתיים וראש העיר רמי גרינברג יצר עימם קשר על מנת לבשר להם כי ביום העצמאות הקרוב הם ידליקו את המשואות לפני האירוע המרכזי בפארק, כפי שתוכנן לפני כשנתיים.

ואלו הם/ן מדליקי ומדליקות המשואות ביום העצמאות:

  1. ד”ר ברכה זיסר – מייסדת ומנהלת מאגר מוח העצם המרכזי בישראל ובית ההחלמה “אורנית” לילדים חולי סרטן, מטעם עזר מציון.
  2. ד”ר מרים קצ’נסקי – מתנדבת פעילה בבית שיח לנשים אשר העמידה את הידע העצום שלה בהיסטוריה לטובת בית שיח נשים ותיעדה את החומרים שהיוו את התשתית לבית שיח נשים באופן אקדמי ומסודר.
  3. גב’ אורנית קס – פעילה למען בעלי החיים, דואגת לרווחתם בעלי החיים בעיר בפרט ובארץ בכלל.
  4. גב’ איריס מילר – פועלת בהתנדבות למען חיילים בודדים, משפחות חד הוריות ונזקקים. דואגת לאורך כל השנה לכל צרכיהם, לרבות סלי מזון ומוצרים שונים.
  5. גב’ סוזן אדל – חובשת בכירה במד”א שם היא מתנדבת למעלה מ-30 שנה. מתנדבת גם ביחידה לחידוש קשרי משפחה של מד”א, המאחדת קרובי משפחה לאחר אסונות טבע.
  6. מר אימרו עלמיה – ספורטאי אולימפי אשר נולד באתיופיה ועלה לישראל בשנת 2004. החל להתאמן בשנת 2011 כשהוא בן 21 ומאז שבר שיאים בענף המרתון. ייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו.
  7. מר אבי מיארה – מתנדב מסור באיחוד הצלה אשר בזכות פעילותו הענפה גדל מערך המתנדבים בארגון באופן משמעותי.

טקס הדלקת המשואות יתקיים בשעה 20:00 ברבע השעה הראשונה של החגיגות שיתקיימו בערב יום העצמאות, בבמה המרכזית בפארק יצחק אוחיון.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x