צילום: עיריית פתח תקווה

לרגל חודש המודעות לפגים הבינלאומי – בניין עיריית פתח תקווה יואר בצבע סגול

לקראת יום המודעות לפגים הבינלאומי, בניין עיריית פתח תקווה יואר הלילה (א') בצבע סגול  - הצבע העולמי המזוהה עם הפגים.

חודש המודעות לפגים מצוין בישראל מדי שנה בנובמבר על ידי עמותת לה״ב (למען הפגים בישראל) במטרה לקדם ולשפר את מצב הפגים בארץ ולהעלות למודעות את הקשיים בפניהם ניצבים הפגים והוריהם ואת הצרכים המיוחדים של התינוקות הנולדים לפני השבוע ה-37.

מדובר ביוזמה בינלאומית בה מוארים מבנים בסגול במדינות שונות בעולם כחלק מההזדהות עם אוכלוסיית הפגים, וכעת, לראשונה, גם בישראל. מטרת הארת המבנים הוא לסמל את החשיבות במאבק הציבורי והממלכתי למען התינוקות שנולדו מוקדם.

ראש העיר, רמי גרינברג: “אנו מודעים לצורך להעלות את המודעות לפגים הנולדים מוקדם, עוד לפני השבוע ה-37 ועם לידתם הם מתמודדים עם קשיים ואתגרים רבים. כולי הערכה להורים, לצוותי הרפואה, לעמותת לה”ב וכמובן לאלפי הפגים הגדלים וחיים בקרבנו ומגיעים להישגים והצלחות”.

רומי שחורי מנכ״לית עמותת לה״ב למען הפגים בישראל: ״עמותת להב פועלת לילות כימים עבור הפגים ובני משפחותיהם ויום מיוחד זה מהווה עבורנו את נקודת השיא בפעילותנו השוטפת. זו השנה הראשונה שישראל לוקחת חלק במסורת העולמית של הארת מבני ציבור בסגול ואנו מודים לעיריית פתח תקווה ולראש העיר מר רמי גרינברג על הירתמותם למען העלאת המודעות לפגים״.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x