מאות השתתפו בכנס “אשה ומשפחה” בפתח תקווה: “הזדמנות להעצמה נשית ליד הבית”

הכנס ביוזמת הרבנית יעל הלוי, ובסיועם של מ"מ ראש העיר עו"ד איציק דיעי שפעל רבות להצלחת הכנס ובסיועם של המועצה הדתית בראשותם של מר פלטיאל איזנטל ומר עופר אברהם וכן האגף לתרבות יהודית מר משה פלדמר ומנהל האגף מר שמוליק זלצר, ועמותת כפר גנים. הרבנית יעל הלוי: "חשיבות העיסוק בנושאי הזוגיות והמשפחה ברורה לכולנו, אך לפעמים אנחנו שוכחים לעסוק דווקא בנושאים העיקריים ביותר"

(צילום: גבי בוטייל)

למעלה מ-300 נשים השתתפו אמש בכנס “אשה ומשפחה” ה-2 של מרכז “יסודות” בפתח תקווה ונהנו מחויה נשית מעצימה.

מרכז יסודות הינו מרכז למשפחה היהודית מיסודו של הרב הראשי של פתח תקווה הרב מיכה הלוי ורעייתו הרבנית יעל וכנס הקיץ הינו האירוע המרכזי בנושא “אשה ומשפחה”.

מאות המשתתפות שהגיעו מפתח תקווה ומהסביבה, אמהות צעירות לצד סבתות בוגרות, נהנו מהרצאות מעניינות ומחכימות שהועברו ע”י מיטב המרצים ביניהם הרב חגי לונדין, הרב ליאור אנגלמן, הרבנית אסתר לבנון וגברת שושנה היימן ועסקו בנושאי משפחה, נישואין, יחסי ילדים נשואים וילדיהם וחינוך ילדים. מאיה אוחנה מורנו שיתפה בסיפורה האישי והמרגש והסטייליסטית ברוריה ברטלר דיברה על הקשר בין הבגד והנשמה. השנה הוקדש גם שיעור מפי הרבנית נעמי שפירא למדריכות הכלות.

מופע הסיום כלל שיח בין הרבנית זיוה מאיר, מנחת הורים בכירה ובנה העיתונאי ידידיה מאיר בנושאים הקשורים ליחסים בתוך המשפחה. המופע כלל תובנות חשובות לחיים לצד הומור ושנינות וריתק את קהל השומעות.

הרבנית יעל הלוי, יוזמת הכנס אמרה כי “ישנם דברים שלכולנו הם ידועים כמו הצורך לעבוד על הזוגית, לפתח תקשורת בריאה בין הורים וילדים, ליצור בית עם אוירה של שמחה, אחריות והערכה, אך דווקא בגלל שהדברים לכאורה כל כך ברורים ופשוטים אנחנו לא מרבים לעסוק בהם, כפי שכותב בעל המסילת ישרים בהקדמה לספרו שדבריו נועדו לא כדי ללמד לבני האדם את אשר לא ידעו אלא להזכירם את הידוע להם ומפורסם אצלם. לכן אנחנו זקוקים מדי פעם לעצור ולהזכיר לעצמנו את חשיבות הלימוד הזה ולדייק את המקום האישי שלנו, ומתוך כך לזכות לשפע אלוקי וברכה בביתנו”

שלומית, אחת ממשתתפות הכנס סיפרה כי “רק אחרי ששותים מרגישים כמה היינו צמאים.” לדבריה, קיום הכנס במקום סמוך לביתה הקלה עליה את ההתארגנות להגיע והיא הודתה למארגני הכנס על כך. בכנס בלטו גם נשים מהגיל השלישי שהביעו גם הן את תודתן על שיכלו ליהנות משיעורים, מקניות ומאירוע מהנה בלי להיטלטל למקומות רחוקים.

מר עופר אברהם, מנכ”ל המועצה הדתית: זו זכות גדולה למועצה הדתית להיות שותפה זו פעם שנייה לכנס המכובד. הכנס הצליח למעל המשוער בזכות פועלה של הרבנית יעל הלוי והרב הראשי, כשמאחור דוחף במלוא המרץ עו”ד איציק דיעי שיש לו זכויות רבות ודאג שכל הגורמים יהיו שותפים לעשייה”.

כיבדו בנוכחותן את האירוע גב’ צביה לבובי חברת מועצת העיר וגב’ יואלה רבינוביץ יו”ר תנועת “אמונה”. הכנס הופק ע”י צ’יקו בן זמרה.

 




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x