מאות ליוו למנוחות את הלוחם אביב לוי מפ”ת, שנפל בגבול עזה

אביב לוי, לוחם צה"ל שנפל ביום שישי בפעילות מבצעית בדרום רצועת עזה הובא היום למנוחות בבית העלמין סגולה בפתח תקווה. מאות השתתפו בהלוויתו

(צילום: דוברות עיריית פ”ת)

לוחם צה”ל, סמל-ראשון אביב לוי ז”ל, סמל מחלקה בחטיבת גבעתי, בן 21, מפתח תקווה נפל לאחר שנפגע מירי מחבלים לעבר כוחות צה”ל בדרום רצועת עזה. היום (א’) הוא הובא למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין סגולה בפתח תקווה.

מאות השתתפו בהלוויתו של אביב. “לא קל להספיד ילד. זה לא טבעי”, ספד לו האב יעקב. “היית בשבילנו קרן שמש זורחת ומחייכת. אהבנו לראות את הרגעים שאתה הופך לגבר שהכרנו. היית מלח הארץ ותרמת את המחיר הגבוה ביותר כי הצטיינת. לא התחמקת מכל משימה גדולה או קטנה. שמרת והגנת על החברים. אנחנו לא נפרדים. אתה תהיה איתנו לנצח”.

גם ראש העיר פתח תקווה, איציק ברוורמן ספד לאביב ואמר “אני מנסה אבל קשה לי אפילו למצוא את המילים המתאימות, המנחמות, המישירות מבט מולכם משפחה יקרה. כאב לילדים אני יודע עד כמה המקום הכי רגיש בלב נתון להם, הפחד והחשש שמא יאונה להם כל רע, וכשהנורא מכל קורה אין מלים היכולות לנחם ולמלא את החסר.”

ברוורמן הוסיף “שמעתי ממפקדו על נחישותו של אביב ועל יכולותיו האדירות להוביל את צוות הלוחמים ולבצע כל משימה באופן שלעיתים היה מתעלה על מפקדיו. הוא לא היה חייב אבל ביקש לצאת לשטח וכדברי מפקדו “הוא היה הטוב מכולם”.

בסיום דבריו אמר ראש העיר “היום, פתח תקוה כולה מרכינה ראשה על נפילתו של אחד מטובי בניה, בן למשפחה ערכית ושורשית.
פרי, יעקב, האחים אוריין, נוי ודן הקטן, אנו מחבקים אתכם ועומדים לרשותכם. הכדור שפגע בחזהו של אביב, פגע בלב של כל אחד מאיתנו בישראל.”

זמני התפילות בבית משפחת הנרצח אביב לוי הי”ד ברח׳ אליהו בן חור 10 פתח תקווה:
שחרית -07:00
מנחה 19:20
ערבית 20:05

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם