מאות תלמידים והורים השתתפו בכנס אבות ובנים המרכזי בפ”ת

הגאון רבי משה פינטו ראש ישיבות 'פאר משה' ורבה הראשי הספרדי של העיר הגאון רבי בנימין אטיאס בירכו את האבות והתלמידים ודיברו על המעלה השל השתתפות קבועה במסגרת יחודית זו אשר מעמיקה את הקשר הרוחני שיש בין האבות לתלמידים

אבות ובנים - תלמידים ורבנים

למעלה משבע מאות תלמידים הרשומים בעשרים וששה סניפים בכל רחבי העיר בפתח תקווה הגיעו ביום ראשון האחרון להיכל התרבות העירוני הגדול בעיר לכנס חיזוק ומרגש שנועד להוקיר את צעירי הצאן ‘עמלי התורה’ אשר מגיעים להשתתף בקביעות מידי שבת בשבתו באחד מהמסגרות של ‘אבות ובנים’ שהוקם על ידי האגף לחינוך ותרבות תורניים בראשותו של הרב אליהו גינת.

כבר משעות אחר הצהרים המוקדמות התמלא האולם כולו ולאחר תפילת מנחה הועלתה על הבמה הצגה של השחקן עופר הלוי אשר המחישה במדוייק את מעלתו של חבר ומיהו החבר האמיתי באמת. במשך שעה ארוכה ויותר נהנו הילדים מקטעי אומנות ושמחה שהעניקו המציגים במיוחד לערב זה.

הגאון רבי משה פינטו ראש ישיבות ‘פאר משה’ ורבה הראשי הספרדי של העיר הגאון רבי בנימין אטיאס בירכו את האבות והתלמידים והאריכו בדבריהם על המעלה העצומה של השתתפות קבועה במסגרת יחודית זו אשר גם מעמיקה את הקשר הרוחני שיש בין האבות לתלמידים וגם גורמת לילדים להיות מונחים טוב יותר בלימודים.

ראש העיר איציק ברוורמן אשר השתתף באירוע אמר: זו זכות גדולה בשביל העיר פתח תקווה שכל כך הרבה ילדים מחונכים בצורה כזו נפלאה ומעמיקים את הקשר החם שיש ביניהם להורים.

נציגי הציבור מ”מ רה”ע אוריאל בוסו ויו”ר האגף לחינוך תורני הרב אליהו גינת אשר שותפים מלאים לכל תהליך היוצרותו של הארגון הגדול, העניקו פרס הוקרה אישי ומכובד לכל הרכזים בכל הסניפים אשר משקיעים מידי שבת את המיטב כדי שהלימוד יהיה מוצלח ומסודר. גם הילדים לא קופחו ומחזור של פסח עם הקדשה אישית הוענק לכל מאות המשתתפים בערב זה.

תזמורתם של יואלי ורולי דיקמן ליוותה את הכינוס בהופעה מלאה על הבמה בשיתוף כל האבות והבנים ולקול צלילי התזמורת קמו המשתתפים ממקומם ורקדו יחד עם הרבנים ונציגי הציבור.

לקראת סיומו של הערב התקיים כמובטח הגרלות בין כל התלמידים אשר הביאו את כרטיסי ההגרלה שאספו במשך החצי שנה האחרונה כאשר את הפרס הראשון קיבל אחד האבות: כרטיס טיסה חינם לקברות הצדיקים בחו”ל. כמו כן הוענקו בהגרלה סטים שלימים של ש”ס, סטים של ש”ס משניות, חמשה זוגות אופנים+אופנים חשמליים, מצלמות יוקרתיות, טיסות בשמי הארץ, זיכויים לחנויות ספרים ולחנויות משחקים, ועוד.

בהמשך הערב הגיעו לאולם מאות בחורי ישיבות בין הזמנים המשתתפים בימים אלו בסניפים הפזורים שהוקם על ידי האגף לחינוך תורני, ונציגי הציבור הרב גינת והרב בוסו העניקו גם להם בהגרלה תו זיכוי חינם ברשת הכובעים ברון+תו זיכוי לקניית חליפה וכן פרסים של מילגות כספיות כאשר  הפרס הראשון היה צימר משפחתי במירון לכל המשפחה, זאת כאות הוקרה על ‘נשיאתם בעול’ בעסק לימוד התורה דווקא בימים אלו של חודש פגרת ניסן.

אבות ובנים - תלמידים והורים

אבות ובנים - גינת בוסו

אבות ובנים - במה

אבות ובנים - בוסו

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

2 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מנחם ביטון
8 years ago

אין על מו”ר הגאון רבי משה פינטו שליט”א, שהשם יתן לו בריאות ואריכות ימים ונזכה לראותו שש ושמח כל הימים, ונלמד אצלו תורה עד ביאת המשיח אמן.

מנחם אבגי
8 years ago

אין על מו”ר הגאון רבי משה פינטו שליט”א, שהשם יתן לו בריאות ואריכות ימים ונזכה לראותו שש ושמח כל הימים, ונלמד אצלו תורה עד ביאת המשיח אמן.

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

2
0
Would love your thoughts, please comment.x